יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

הבית של בסי אורפין במלבורן.


אני אוהבת את אוסטרליה. באוסטרליה קורים דברים מדהימים בתחום העיצוב. ההעזה ומגוון הסגנונות מזכירים לי מאד את העיצוב האמריקני. ואני מבטיחה להביא בעתיד צילומי בתים מיבשת הdown under, שיוכיחו שעיצוב פנים יצירתי יכול להגיע רחוק. מאד רחוק.    

ולמרות שיש באוסטרליה הרבה דקור יקר ומהודר, אני נמשכת -כמו תמיד- לעיצוב העצמי, הזול, הקריאטיבי והמשמח. ולכן בחרתי בביתה של בסי אורפין (Beci Orpin) במלבורן. בסי היא גרפיקאית ומעצבת יצירתית במיוחד. יש לה ראש ילדותי ושופע רעיונות וכמוה גם ביתה: הוא נראה כמו גן ילדים פרוע ומלא שמחת חיים. 

את האתר של בסי (עם לינק לבלוג שלה) תמצאו פה . הצילומים נלקחו מהבלוג האוסטרלי המשובח The Design Files.

מי שרוצה לראות עוד בתים אוסטרליים מעניינים יכול להיכנס לאתרים של הירחונים האוסטרליים Inside Out ו- Vogue- Living Australia. אפשר גם לרכוש אותם במחירים סבירים ברשת עולם-הירחונים.





































2 תגובות:

  1. איזה הברקה הכלי למברשות שיניים :-)

    השבמחק
  2. נדמה לי (ואני ממש לא בטוחה), שיש כאלה גם בארץ.

    :-).

    השבמחק