יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

מידופים פשוטים.


קוראותי הישראליות היקרות, אתן לא תאהבו את מה שאני הולכת לכתוב, אבל אשה חייבת לעשות את מה שהיא חייבת. אומר זאת כך: אני שונאת נישות גבס. ממש שונאת. ואני מחכה בכיליון עיניים ליום, שבו המפגע העיצובי המתמשך הזה ייצא מבתינו. ומחיינו.  אם לא די בכך שנישות הגבס דומות לאריזות ביצים צבועות, הן גם סינתטיות, מגושמות להחריד ותופסות נפח חלל יקר.

ומדפים פשוטים עושים את אותה עבודה רק טוב ויפה יותר.

יש סיבות רבות לכך, שהמידופים הבסיסיים, ישרי הקוים ודקי הפרופיל חזרו לאופנה. הם זולים, נמצאים בכל סניף של איקאה והום-סנטר,  קלים להרכבה ולפירוק, משתלבים במגמת הריאליטי-דקו ומעל הכל, הם אסתטיים עד מאד. ואני צופה, שהם כאן כדי להישאר.

לא התקשיתי לדוג מבחר גדול של מידופים כאלה. לא הפרדתי בין מדפים ממוסגרים לבין מדפים פתוחים וצפים, כי מה שחשוב בעיניי הוא הרעיון ולא הטכניקה.
























































2 תגובות:

  1. אני איתך, גם אני מעדיפה מדפים מחומרים טבעיים, ולא אוהבת את כל דקורציות הגבס. מלבד- ספסלי גבס חלולים מתחת לחלונות המשמשים גם לאחסון, איתם אני דווקא מסתדרת לא רע.
    תודה על השיתוף, ושנה טובה,
    יערית

    השבמחק
  2. יערית היקרה,

    כמוני כמעט כמוך. רק שאני לא יכולה לסבול שום דבר מגבס: קירות, מדפים, רהיטים וכו...גם גבס על היד אני לא אוהבת, מסיבות ברורות.

    חן-חן על הערתך :-).

    השבמחק