יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

הבית של הת'ר צ'ונטוס בברוקלין.


הת'ר צ'ונטוס עובדת כסטייליסטית של צילומי אופנה ועיצוב ומציירת בזמנה הפנוי, ציורים אבסטרקטיים גדולי מידות. היא מתגוררת בדירה קטנה בברוקלין עם שתי בנותיה: קודי בת ה11 וזאנה בת השנתיים. ביתה של הת'ר הוא ערבוביה מקסימה של סגנונות, ששודכו זה לזה בדרך כמו אקראית, אישית מאד.

וכך מספרת הת'ר: "אני משנה את העיצוב בבית כמעט כל חודש. במסגרת העבודה שלי, אני רואה כל כך הרבה דברים, שנותנים השראה לשנות סגנון כל הזמן...אני אוהבת קוים מודרניים נקיים, שמעורבבים בחפצים מתפוררים, ישנים וגסים. אני אוהבת קירות מטוייחים בטיח צרפתי ישן וריהוט רעוע, אבל גם ריהוט דני מודרני מעץ, ארונות ושולחנות יפהפיים...אני מניחה, שאני אוהבת "בלגן פשוט" בעיצוב שלי".

(הצילומים נלקחו מאתר העיצוב Design*Sponge . הבלוג של הת'ר צ'ונטוס נמצא פה ).



עיצוב חדר השינה מדגים את סגנונה המיוחד של הת'ר: מצעים לבנים, כמו עתיקים, כיסוי מיטה אתני וכריות בדגם סקנדי מודרני. הציור מעל המיטה הוא עבודה של הת'ר.


לדברי הת'ר, האור בדירה יפה מאד וגורם לחפצים שבה לזהור. פסל הציפור הוא מהאיטי.


 
על הארונית בסגנון רטרו מונח ציור ענק של הת'ר (שגודלו 2.40x1.80 מ'). היא טוענת, שאיננה מצליחה להיפרד ממנו.




השרפרף נקנה באתר איביי.






גולגולת הבקר שתלויה על הקיר, היא זכר לתקופה הארוכה שהת'ר שהתה בטקסס ובניו-מקסיקו. 

 


בכניסה למטבח נמצאת פינת הבישול של זאנה.






החדר של קודי וזאנה. את  פרח הנייר הענק הת'ר יצרה לכבוד אחת מההפקות , שבהן עבדה.  מוטיב הפרחים והג'ונגל  שמככב בחדר, נוצר לבקשתה של קודי .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה