יום רביעי, 28 במרץ 2012

החנות MUNGO & MAUD בלונדון.


אני גאה להכריז על לידת קטיגוריה חדשה בשם "מקום". מדי חודש, אפרסם פה חללים עם דקור מעניין, שהם לא מקומות מגורים ולא בתי מלון. יהיו כאן חנויות, מסעדות, ספריות ציבוריות, מועדונים, מפעלים וכל חלל אחר ציבורי או פרטי, שתחום בין ארבעה קירות (או חמישה או שישה או ווטאבר) ויכול לתת לנו רעיונות עיצוביים. ומי שחושבת שהשראה לעיצוב הבית אפשר לקבל רק מבתים, טועה בגדול. ההשראה נמצאת בכל מקום ולכן, לאחר שבירת ראש ממושכת, החלטתי לקרוא לרך הנולד בשמו: "מקום". 

MUNGO & MAUD היא חנות של אביזרים לכלבים ולחתולים, שממוקמת בלב רובע בלגראוויה הלונדוני האמיד. האקססוריז שנמכרים פה נועדו לפנק את חיות המחמד המפונפנות של עשירי הסביבה ובאותה הזדמנות לשחוט את בעליהן (מחירים לדוגמא: מיטת כלב - 235 ליש"ט, קערת אוכל מאקריליק - 164 ליש"ט, שמיכה לחתול - 195 ליש"ט). אבל אנחנו כאן לא בגלל מחירי הבלהה אלא בגלל העיצוב והעיצוב של החנות שובה לב: בובות חלון ראווה של כלבים על עמודים, מדפי עץ, תצוגות מוקפדות של פריטים לכלב ולחתול. הכל אומר איפוק מסוגנן עם איזה שפיץ עיצובי חינני, שנועד להפוך את שליפת כרטיס האשראי לקלה ונעימה יותר.  

















  

4 תגובות:

  1. תתחדשי ושנתחדש כולנו. איזה כיף.
    ושתדעי שגם אם אינני כותבת כבר כבעבר, אני נמצאת כאן כמעט בכל יום, עוקבת ונהנית כל הזמו.
    חג אביב שמח יקירתי,
    קרן

    השבמחק
  2. היי קרן -חיבוק-,

    תמיד שמחה לקרוא את תגובותייך :-).

    חג שמח ופורח לך ולשלך.

    :-)

    השבמחק
  3. איזה מדליק. העיצוב יפייפה וכיף לעשירי לונדון...אנחנו פה מסתפקים בחנויות שנראות כמו מחסן. אבל לפחות המחירים מעט יותר שפויים. שבוע מצוין לחידושים!

    השבמחק
  4. היי ציפי :-),

    גם בארץ יש יותר ויותר חנויות מעוצבות לתפארת.אני, אשה המונית שכמוני, בחיים לא אכנס לבוטיק מינימליסטי שמוצגות בו שלוש שמלות. מקומות כאלה משדרים לי חמדנות איומה. ברור לי שרוצים לשחוט אותי שם במחיר...במשך הזמן יהיו עוד ועוד "מקומות" מסוגים שונים במדור הזה...:-).

    השבמחק