יום חמישי, 8 במרץ 2012

לופט בסוהו.


אני קצת מודאגת: מחירי האירוח בלופטים הניו-יורקיים זינקו לשמיים. די נבהלתי ממה שראיתי היום באתר airbnb. אם רק לפני חודשים ספורים, הציעו דרי הלופטים את חלליהם המעוצבים תמורת $100-$150 ללילה, עכשיו הם כבר דורשים 300 וצפונה. ראיתי גם לופטים ב-400. אני כנראה צריכה להדחיק את החלום הרטוב שלי להתאכסן בלופט תעשייתי סקסי, כשאגיע מתישהו לניו-יורק. 

הלופט העכשווי הזה מוצע "רק" ב-$285 דולר ללילה. וזו מציאה, האמינו לי. העיצוב מינימליסטי ונקי כראוי והמראה משכנע. התמונות, לפחות, הן בחינם.   





















2 תגובות:

  1. יפה. מציע לך לבוא ולהתארח (ואף לצלם) את הלופט שלי ברמת הדר בחיפה, לופט בגובה 4.30 מטר, 110 מ"ר, שתול בבניין מגורים רגיל. - לופט מדהים ביופיו, מבטיחה!!וכל זאת בחינם :)
    הייתי שמחה לשלוח/לצרף תמונות. יש אפשרות כזו פה? חג פורים שמח, מירי

    השבמחק
  2. היי מירי,

    את מוזמנת לשלוח אליי את צילומי הלופט שלך: olaalhaeezuvim@nana10.co.il. אם מדובר בחלל יפה שמתאים לרוח הבלוג, אני אפרסם אותו בשמחה. כבר פירסמתי כאן בעבר כמה בתים של קוראות.

    פורים שמח :-).

    השבמחק