יום ראשון, 4 במרץ 2012

המלון של אזאדין אלאייה בלה-מארה.


מעצב האופנה הידוע אזאדין אלאייה, תוניסאי שגר ועובד בפאריס, מוכיח שיש לו מה להציע גם בתחום הדקור. הוא חילק לופט ענק ברובע לה-מארה, לשלוש דירות אירוח מרווחות, בגודל של 100 מ"ר האחת ועיצב אותן בעצמו. אלאייה בחר בקו מינימליסטי ומודרני מאד. הקירות נצבעו בלבן והרהיטים ואמצעי התאורה הספורים בכל דירה הם יצירות של מודרניסטים סקנדיים וצרפתיים מובילים משנות ה-50 וה-60 דוגמת ז'אן פרובה, שארלוט פריאן וארנה יאקובסון. כתמי הצבע הבודדים לקוחים אף הם מסכימת הצבעים של אותן שנים. אלאייה שאף להשיג תחושת אווריריות ונינוחות, לפנק את אורחי הסוויטות שלו בשהייה במלון חמישה כוכבים ידידותי, מעין בית מחוץ לבית. לא בטוח שמושגי הביתיות שלו זהים לאלה של רוב בני האדם, אבל מה זה משנה. את תחושת החוויה הוא השיג. 

הצילומים נלקחו מהאתר yatzer.






























  

3 תגובות:

  1. לתקוע כמה רהיטים ממותגים בחדר זה לא דקור, ואפילו אני, שעיצבתי רק את הבתים בהם חייתי, יודעת שלהצמיד ספה מעוגלת לקיר זה פשע!
    מצד שני, למי איכפת איך נראה הבית כשהוא ממוקם בלה פאקינג מארה.
    ואיזה כיף לחזור לכאן שוב אחרי הפסקה ממושכת. התגעגעתי
    קרן

    השבמחק
  2. היי קרן היקרה (חיבוק),

    תמיד כיף לקרוא את הארותייך...נכון שבמלון הזה "תקעו" כמה רהיטים בחלל ריק. אבל, הצליחו לייצר "מראה". הצמדת ספה עגולה לקיר היא לא בהכרח פשע...בעיצוב מותר הכל ולפעמים זה עובד בשיטת הפוך על הפוך.

    ברכות לשובך!

    :-)

    השבמחק
  3. אני חושבת שיש כאן אי צדק. אין כאן ממש תקיעת "רהיטים". גם נוצרה אווירה, וגם-הייתי מנכסת לעצמי את רובם. יש פה פריטים מקסימים ביותר. לדעתי חסר כאן חום, אבל חום הוא אישי, כל אחד ומה שמחמם אותו. יום נפלא

    השבמחק