יום ראשון, 4 במרץ 2012

בית בכוכב-יאיר.


אורלי אביטל, מעצבת פנים שעובדת באיזור השרון, מפיקה עיצובים משכנעים, חמימים ונטולי קיטש. עיצובים שיש להם פוטנציאל להתבגר בכבוד. הבית שעיצבה בכוכב-יאיר מדגים את סגנונה. וכך היא כותבת עליו באתר שלה:

"בני הבית, זוג ושלושה בנים, רכשו בית ישן בכוכב יאיר והיה צורך ברור לשפץ הכל. הרסנו, פתחנו וקיבלנו החלטות עיצוביות לא שיגרתיות: הרבה צבע, אריחי בטון צבעוניים במשטחים שלמים: כל המטבח, כל חדרי האמבטיה עמודי בטון חשופים, ללא גימור, ארונות מטבח בפורמיקה ירוקה ורהיטים משופצים מחנויות יד שניה.
התקבל בית מיוחד המשלב חמימות נעימה עם נגיעות מודרניות עדכניות".

חותמת על כל מילה.

 


















4 תגובות:

  1. אני חייבת את שני חדרי האמבטיה המהממים בביתי החדש לאורלי אביטל, שלבלוג שלה היה חלון פתוח תמידית על מסך המחשב (לצד חלון קבוע של עולה על העיצובים :)). יש לה סגנון עיצובי נגיש ולא מתנשא אבל גם לא מיינסטרימי לחלוטין ושלא בהכרח יתאים לכל אחד. אני אוהבת את הבלוג שלה, שממש מהווה ספר עיצובי עם טיפים שהם באמת טובים, שימושיים וקלים ליישום וכל אחד יכול למצוא שם משהו שידבר אליו וגם דברים שממש לא (אצלי זה מדבקות הטפט בכל הבתים שהיא מעצבת) אבל - היי, זה בסדר גמור, וזה כל הקסם. מבין עבודותיה אני הכי אוהבת את ביתה שלה

    השבמחק
  2. היי קרן :-),

    מסכימה לכל מילה.

    :-).

    השבמחק
  3. הי! זו אני אורלי:) תודה רבה, לא ידעתי על הפרסום עד שענת, בעלת הבית בכוכב יאיר, שלחה לי את הקישור. תודה רבה שוב! אני מסמיקה.

    השבמחק
  4. היי אורלי,

    וואוו, איך ששמועות מתפשטות...:-). מאד אוהבת את הבית שלך ואת עיצובייך.

    טלי :-).

    השבמחק