יום שבת, 10 בספטמבר 2011

הדירה של גרי ואלן בריפל בברוקלין.


לאחר שלושים וחמש שנות מגורים במרילנד, חזרו גרי ואלן בריפל לניו-יורק. הדירה שרכשו לעצמם בברוקלין היתה אמנם גדולה ומוארת, אבל סבלה מחלוקה פנימית בעייתית. הקירות לא הקבילו זה לזה ויצרו זוויות מוזרות ולא שימושיות. אולם השניים לא נרתעו. בנם דיוויד הוא מעצב פנים, שמתמחה בעיצוב ירוק וחסכוני והוא נטל על עצמו את מלאכת התיכנון המחודש של הדירה ועיצובה. לאחר חלוקה מחדש של החדרים, זכו הבריפלים לחדר הלבשה וחדר רחצה נוספים ולשטחי איפסון נסתרים, שהיו נחוצים להם מאד. למרות המראה המודרני והנקי של החלל, דיוויד השתמש במגוון בלתי נדלה של חומרים ממוחזרים לעיצובו- החל בקורות עץ וידיות ישנות בחדר השינה וכלה בחיפויי שיש משומשים במטבח. מערכות האינסטלציה והחשמל שהותקנו בדירה הן ידידותיות לסביבה ואפילו צבעי הקירות הם בעלי רעילות נמוכה. ובסופו של שיפוץ, הוא העניק להוריו הפנסיונרים בית יעיל, אופטימי ורגוע, שבו יוכלו לבלות בנעימים עם בני משפחתם.

הצילומים -מכאן.


























6 תגובות:

  1. בוקר טוב.אני רוצה דירה כזו לפני שאצא לפנסיה.עשכשיו אוכל להנות ממנה. כשאני עוד צעירה!!

    השבמחק
  2. נו, ציפי...למה את מחכה? מה שלא נעשה היום, אולי לא נעשה בכלל. בעיצוב "נקי" כזה, רמת הגימור חייבת להיות גבוהה. אי אפשר לכסות פה על ריג'קטים בכל מיני טריקים. אבל יש כיום בישראל שפצים טובים שיודעים לעבוד. בייחוד באיזור ת"א.

    :-).

    השבמחק
  3. הבעיה שעוד לא נמצא הבית, הכסף עדיין נחסך.....המחאה רק עוזרת. בנתיים אני רק מתכננת!

    השבמחק
  4. ציפי, צר לי להרוס לך, המחאה ממש לא עוזרת! אולי על פניו זה נראה ככה, אבל בינתיים בכל מקום (בת"א) מעלים את השכ"ד בעשרות אחוזים ועדיין לא שמעתי על מישהו שקנה בית בפחות כסף ממה שהיה שווה לפני חודשיים. רק היום חברתי הטובה סיפרה לי איך העלו לה השבוע מ-3000 ל-4000. ממש ככה, אלפיה אחת שלמה. אבל אין ספק שהבית הזה מהמם. מקווה שתספיקי לפני הפנסיה...

    השבמחק
  5. היי קרן וציפי :-),

    קרן- מי אמר שחייבים לגור דווקא בתל-אביב? וחוצמזה, גם דירה קטנה ובעייתית, יכולה להפוך לנסיכה.

    שבוע טוב!

    השבמחק
  6. בתור אחת שלא גרה בת"א, גם כשגרתי בה לא חשבתי שזה חובה, פשוט גם מחוצה לה המחירים זוועתיים. לי יש בית קטן (80 מ"ר) ולאט לאט אני הופכת אותו לנסיכה :)
    מחכה כבר לפוסט הבא

    השבמחק