יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

מלון Casa Velha בבואה-ויסטה.


האי הזעיר בואה-ויסטה שוכן בקצהו המזרחי של הארכיפלגו קייפ-ורדה. חברת יזמות איטלקית הקימה על קו החוף מלון דירות צנוע בשם Casa Velha ("בית ישן" בפורטוגזית). הדירות בקאזה ולהה פשוטות ומרוהטות בסגנון מודרני ותכליתי וכך גם המלון כולו. אולם, דווקא העיצוב הספרטני, שהשפעה פורטוגזית מתונה ניכרת בו, עושה לי את זה בגדול. תייר שהתאכסן במלון דיווח, שהאוויר במקום לח והביל, אך למרות זאת, היה מוכן להישאר שם לנצח.

































4 תגובות:

  1. פשוט ונפלא
    עינת

    השבמחק
  2. אמנם עד לפני כמה דקות כלל לא הייתי מודעת לקיומו של המקום הזה אבל כנראה שגם אני אהיה מוכנה להישאר שם לנצח, וזה עוד לפני שקראתי עכשיו בויקיפדיה שזו אחת מארבע המדינות שתומכות בישראל אוטומטית בכל ההצבעות באו"ם.
    :)
    ובקשר למשטחי עץ: בזמן האחרון אני נתקלת בהם כל הזמן באתרי עיצוב למיניהם, והתאהבתי ברעיון של לקחת משהו כל-כך יומיומי, שאפשר למצוא תחת כל גג מחסן סופרמרקט רענן, ולשדרג אותו לספות, מיטות ושולחנות יפים ופשוטים.

    השבמחק
  3. היי עינת וקרן:

    עינת- אני כבר מכירה את הטעם שלך...גמני אוהבת פשטות. :-).

    קרן- קייפ ורדה נראית לי מקום מעניין מאד. מקווה שאגיע לשם מתישהו בחיים.

    לגבי שולחן העץ: אני זוממת על אחד כזה כבר כמה זמן, רק שהוא נמוך לי מדי. אני חייבת רגליים וגלגלים. ועוד לא מצאתי את פלטת העץ המתאימה (למרות שחיפשתי בסביבה ואפילו העליתי איזו פלטה הביתה אבל היא היתה גדולה מדי).

    :-).

    השבמחק
  4. אני גמרתי בלבי להשתמש במשטחי העץ לפינות זולה בחצר, אבל אני רוצה להזמין לי חדשים ולפי הגודל שאני רוצה. אני לא יודעת מה המינימום להזמנה אבל זה עולה גרושים. עשי גוגל על משטחי עץ. :)

    השבמחק