יום רביעי, 7 בספטמבר 2011

מטוס אירוח בפארק מנואל אנטוניו.


מי שכבר חווה הכל וזקוק לריגושים חדשים, ישמח לשמוע שבפארק יערות הגשם מנואל אנטוניו, לחופה של קוסטה ריקה, ממתינה לו דירת אירוח מפנקת בתוך מטוס. לא מדובר במטוס פעיל שחג בשמיים, אלא במרכב של בואינג משנת 1965 . המרכב הישן הועבר חלקים-חלקים משדה התעופה של העיר סן-חוזה, הורכב בזהירות מחדש והוצב על מעמד אבן מסוגנן, בפסגת הר. פנים הסוויטה מצופה בעץ טיק מקומי ממורק וגם הרהיטים הם מטיק ויוצקו בעבודת יד, באי ג'אווה. יש בו שני חדרי שינה עם חדרי רחצה צמודים, פינת ישיבה ומטבחון. את הארוחות אפשר לאכול בפינת האוכל או על הדק החיצוני. ומכל חלון ודלת נשקף נוף פנורמי מענג של יערות ואוקיינוס תכול. את האושר הזה תקנו במחיר של 400 דולר ללילה. 

פרטים נוספים על הסוויטה תמצאו כאן.





















4 תגובות:

  1. זוועה. זו היתה התגובה הראשונה שלי כשראיתי את המטוס הזה לראשונה לפני שנה, וזו התגובה כשראיתי אותו בשנית היום. הטיק מעיק, המטוס גימיק ובסך הכל די מחניק וחסר כל שיק. חופשה נעימה.
    ובקשר לאתר: למרות שקרה להם מקרה נוראי לפני חודש או חודשיים כשלקוח החריב דירה לחלוטין, האתר הזה הוא גאוני. כשחיפשתי דירה בפריז לפני שנה מצאתי אינספור דירות מעוררות השראה שכיף לשזוף בהן עיניים, ואפילו גרתי באחת מהן דרך האתר הזה. מאוד מומלץ לכל תייר שרוצה לחוות את המקום בו הוא מבקר כמעט כמקומי ולא לגור בבתי מלון. ברוב המקרים זה יוצא גם יותר משתלם וגם יותר מהנה :)

    השבמחק
  2. היי קרן,


    עיצוב הפנים של המטוס הוא גם לא הטעם שלי, אבל בדרום אמריקה אוהבים מראה עץ כבד.

    אני מאוהבת ב-airbnb למרות שאישית, לא בא לי בכלל לגור בבית של אנשים אחרים. אני יודעת מה הרגלי הניקיון שלהם? והאם הדירה שנראית נחמדה בתמונות לא דוחה ומצחינה במציאות? גם לא הייתי מוכנה בשום אופן, להפוך את ביתי לאכסניה ולהלין בה אנשים זרים, שאין לי מושג מי הם. אבל זאת אני. מה שכן, אני מאד אוהבת לראות עיצוב פנים מהחיים והאתר הזה הוא כולו עיצוב פנים מהחיים. כמה מהדירות הישראליות הכי מקסימות שראיתי הן משם.

    :-).

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק