יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

הבית של נתניאל באייריניי.


"אני עובד בביתי, מנהל ממנו שתי חברות, כותב, עורך חזרות למופעים ופגישות עבודה. ואני לא יכול להיות מותקף ע"י חפצים, כשאני פוקח את העיניים. הבית שלי הוא קנבס לבן ואני מתחיל את חיי כל בוקר מחדש". הדובר הנחרץ הוא נתניאל, זמר, מפיק, סופר, מעצב וכותב מחזות דרום אפריקני אקסצנטרי. והוא מנהל את עיסוקיו הענפים מתוך ביתו הלבן, בעיירה אייריניי שליד פרטוריה. "זה היה בית קטן ומכוער משנות ה- 50. קניתי אותו מכיוון שהיה מוקף בחורשה ובגלל השקט", הוא משתף. "ואז שברתי כל קיר אפשרי שלא תמך בגג וצבעתי הכל בלבן. ועכשיו, אני בגן-עדן".

הלובן המונוכרומטי נחוץ לנתניאל בכדי שיוכל לעבוד וליצור בבית ללא גירויים מסיחי דעת. הוא נקט בגישה המעשית הזו גם לגבי ריהוט החלל העכשווי. כל הרהיטים בבית יוצרו בהזמנה ע"י בית עסק ביוהנסבורג. "אין לי זמן לקניות. אני יודע מה אני רוצה ובבית העסק הזה מייצרים את זה עבורי". את עבודות האמנות והאקססוריז הלבנים, מאידך, הוא רכש בעצמו ברחבי העולם.  

"עיצוב הבית שלי לא מבוסס על מראה, אלא על שקט ושלווה", הוא מסכם. "מעולם לא היה אכפת לי מטרנדים  ואופנות. אני חי בדרך שאני רוצה וצריך לחיות. והבית הזה הוא המקום האהוב עלי ביותר בעולם".

הצילומים - מכאן.
































2 תגובות:

  1. מדהים אסתטי ומאוד מוקפד....לא כלבים ולא ילדים
    עינת

    השבמחק
  2. בית מקסים! נותן המון השראה.

    השבמחק