יום שבת, 10 בספטמבר 2011

רגע של נחת.


מה בסך הכל, רוצה בלוגרית עיצוב פנים אלמונית? טפיחה וירטואלית על השכם, מישהו שיגיד לה: "היי, כל השעות והימים שאת חורשת ברשת לא היו לחינם. והבלוג הקטן שלך שווה הצצה". והנה, לאחר שבעה עשר חודשי עמל זה הגיע. ג'ו, חצי מהצמד קים וג'ו שמאחורי המגה-בלוג Desire to Inspire, פירסמה אתמול את "עולה על העיצובים" ברשימת אתרי העיצוב המומלצים שלה. 

והמלצה של ג'ו כמוה כצל"ש. כי לפי פרסומי התקשורת, דיזייר טו אינספייר ממוקם כבר כמה שנים טובות בעשיריה הפותחת של בלוגי העיצוב העולמיים. ג'ו וקים הן מנטוריות עיצוב נחשבות מאד ושורה ארוכה של מעצבים מסתופפת לפתחן, בתקווה שיפרסמו את עבודותיהם.

והרגע הזה, שבו ראיתי את לוגו הבית השחור עם הגג האדום מתנוסס בנבחרת התקופתית של ג'ו, היה רגע של אושר צרוף.

אז הנה הלינק למדריך הקריאה של ג'ו.

ותודה ענקית לג'ו וקים.





7 תגובות:

  1. בוקר טוב-קבלי חחח! שיהיה שבוע טוב ורגוע.

    השבמחק
  2. ברכות!
    אכן הכרה היא כח מניע אדיר.
    מקווה שיתן לך דרייב לעוד עשייה והתפתחות!
    דנה

    השבמחק
  3. ברכות!:)

    הבלוג שלך מעניק לנו המון רגעים של נחת ועונג צרוף.

    תודה רבה לך שילה:),

    מירה
    הבלוג שלך מופיע גם אצל http://mechantdesign.blogspot.com/

    השבמחק
  4. כל-כך מגיע לך! טלי כל הכבוד, איזה כיף איזה כיף!!!
    עכשיו כשיהיו לך מאות מגיבים ואלפי כניסות ביום, מקווה שתזכרי את המגיבות הקבועות שאהבו אותך מהתחלה
    ;-)
    אני שמחה לחלוק אותך עם שאר העולם, מגיע גם לך וגם לכל קוראי הבלוגים בתבל.
    שאי ברכה

    השבמחק
  5. ציפי, דנה, מירה, קרן...

    תודה, יקירותיי על הברכות מחממות הלב. בימים האחרונים יש המון-המון כניסות לבלוג דרך דיזזייר טו אינספייר. וזה באמת מחמם את הלב, מה גם שזה בלוג שכתוב בעברית. נקווה שבעתיד, יומלצו שם עוד בלוגים ישראליים.

    :-).

    השבמחק
  6. נו ברור כזה בלוג מדהים יש לך!! תודה על הכייף הזה שאת מביאה מרחוק אל סף שלחני בכל ערב שהשקט כבר מתגנב מכל פינות הבית.... שיהיה בהצלחה בהמשך ותדעי שיש לך מלא קוראות שפשוט לא מצליחות להרשם. אני לפחות לא מבינה איך עושים את זה, אבל אני כאן.

    השבמחק
  7. תודה טל...אני יודעת שיש קוראות שלא מצליחות להירשם. צריך לנסות כמה פעמים. זה איזשהו ריג'קט של מערכת Blogger.

    אני שמחה לקרוא שהבלוג עושה לך כיף בנשמה. זו מטרתו. אני מאמינה שלעשות טוב בנשמה זו מצווה חשובה מאד (ולא, אני לא דתיה בכלל).

    :-).

    השבמחק