יום חמישי, 24 במרץ 2011

קאנטרי עירוני.


מספרם של הבתים שמעוצבים בסגנון אחד ויחיד הולך ומתמעט. פיוז'ן היא מילת המפתח לעיצוב העכשווי, וסינתזה של כמה סגנונות בחלל אחד היא המגמה ששולטת בסצינת הדקור מזה זמן רב. לסטייל הקאנטרי החמים, שגדוש ברהיטי עץ, סלי קש ווילונות כותנה פרחוניים, יש המון אוהדים. אבל הוא לא מתאים לדיור עירוני. חובבי קאנטרי רבים גם נרתעים מעודף הסכריניות שלו. מהסיבות האלו וגם מאחרות, התפתח בהדרגה סגנון הקאנטרי העירוני (שנקרא גם "קאנטרי מודרני" או "קאנטרי עכשווי"). הוא משלב רהיטים, אביזרים וחומרים כפריים, עם תואמים מודרניים ועכשויים. וכך תמצאו בבית בסטייל הקאנטרי העירוני ספה כפרית מרופדת כותנה לצד שידת מתכת, שולחן אוכל מעץ מגולף עם כסאות פנטון וסלי קש לצד עציצי זכוכית רבועים. הקאנטרי העירוני במיטבו הוא סגנון דרמטי ומרשים. הוא נוטה למיעוט יחסי של צבעים וחפצים, אך כמו סגנונות אחרים, הוא פתוח לפרשנויות אישיות ולשינויים. 

כדי לדעת עוד על הסגנון כדאי לעיין בספר הזה ו/או בזה ו/או בזה.   













































3 תגובות:

  1. הי.כשאתה מוכשר אפשר לגור בכל מקום, גם בכפר! סופ"ש חם ונעים

    השבמחק
  2. יקירתי,זה אחד הפוסטים האהובים עלי, וכבר נכנסתי המון פעמים שוב ושוב לראות. נכון שיש פה חדרים שאני לא מתחברת אליהם,אבל יש פה כמה שהם פשוט כאילו יצאו לי מהנשמה...תענוג. תודה תודה תודה.

    השבמחק
  3. איזה כיף לקרוא, אנונימית!

    מקווה שהתמונות שאהבת יתנו לך השראה...בסה"כ אפשר ליצור קאנטרי מודרני בלי יותר מדי מאמץ. זה רק עניין של שילוב נכון של פריטים.

    :-).

    השבמחק