יום שלישי, 29 במרץ 2011

הדירה של סאם הורין בברוקלין.


הצלם הפרילאנסר סאם הורין, אשתו והחתול המשפחתי עברו לפני ארבע שנים לדירה ברוקלינאית בגודל של 46 מ"ר. וזה ממש לא מנע מהם מלדחוס לתוכה את הרהיטים וחפצי האמנות האהובים עליהם.

הצילומים נלקחו מכאן.


פינת המגורים. הציור הישן מנציח קרוב משפחה לא מזוהה של אשתו של סאם. כסא הברטוריה נרכש בחנות ג'אנק בהרי הקאטסקילס. סאם קיבל את את פסל החזיר הורוד כמתנה מחברים.


בקצה פינת המגורים תלוי אוסף קטן של ראשי חיות, שרובם נרכשו בebay. מאפרות הקיפוד הן ירושה משפחתית והמזלג הארוך שניצב בפינה הוא לוכדן צפרדעים, שסאם קנה לאשתו ליום נישואיהם.  




מנורת התקרה הכחולה מעל שולחן האוכל נרכשה בחנות CB2. רוב עבודות האמנות שתלויות על הקיר, התקבלו מבני משפחה וחברים אמנים.  את קערת העץ שעל השולחן, סאם ואשתו קיבלו מקרוב משפחה כמתנת חתונה.  


המטבח צר וקטן. בני הזוג הוסיפו לו משטח עבודה ושידה פתוחה והחליפו בעצמם את המרצפות. הציורים הצבעוניים הם של הצייר האמריקני סטיב קין.


סאם מגדיר את המקרר ככמוסת זמן. תלויים עליו צילומים משפחתיים לצד תפריטים וצילומים אמנותיים.  


פינת העבודה. אשתו של סאם רכשה את הכסא המשרדי השחור בקרייגסליסט וגלגלה אותו ברכבת התחתית כל הדרך לברוקלין.


חלל השינה הקטן. במקום ראש מיטה, בני הזוג תלו וילון בד של מארימקו. הפוסטר האנטומי הישן, שמתאר את מבנה האוזן נקנה בebay בפחות מעשרה דולר. את הציור שתלוי  לצידו, סאם מצא ברחוב.


השידה המשומשת בחלל השינה נרכשה בפרוטות מבחור שעבר לאלסקה.



3 תגובות:

  1. מבולגן אבל חם. תמיד נראה לי מטורף לגור, אפילו כזוג בדירה ככ קטנה, אבל כנראה שזה אפשרי. החפצים והאישיות של מי שגר שם מאפשרים את המחייה במקום ככ קטן, אבל מרגיש כגדול יותר. יום טוב.

    השבמחק
  2. מנסיון אישי (בעבר)- מגורים בדירה פיצפונת, הם לא תענוג גדול. אבל דווקא כאן באה לידי ביטוי היצירתיות העיצובית של הדיירים והיכולת שלהם להפוך את הלימון ללימונדה. ולאמריקנים יש שפע של רעיונות מבריקים בסוגיה הזו. סאם ואשתו הם רק דוגמא לאיך אפשר לשדרג בחצי חינם בית קטן ולהפוך אותו לפנינה.

    השבמחק
  3. נו שוין, אנשים מוזרים.
    לוכדן צפרדעים????????????
    מבנה אנטומי של האוזן בחדר השינה?????????????
    אבל המאפרת קיפוד מתוקה מאוד מאוד

    השבמחק