יום רביעי, 2 במרץ 2011

הבית של דבי גלסברג בקנזס-סיטי.


דבי גלסברג, מעצבת תעשייתית אמריקנית, דוגלת בעיצוב זול ובמראה יקר. הבית המשפחתי שלה בקנזס-סיטי שבמערב התיכון, מוכיח שהאוקסימורון הזה אפשרי: הוא בנוי מחמש מכולות ענק ממתכת גלית אך עיצוב הפנים שלו הוא -כהגדרתה של דבי- "עם תחושה של בוטיק".

דבי מאמינה בבתים ירוקים ונראה לה טבעי לחלוטין לייבא חמישה קונטיינרים מסין, בכדי להפוך אותם לבית חלומותיה. היא נעזרה במשרד אדריכלים מקומי וביחד, הם עיצבו בית במראה תעשייתי ומודרני, עם שדרוגים אקולוגיים כמו מערכת חימום גיאותרמית, רצפת במבו ותאורת לד.

הדקורציה מאידך, משלבת פריטים מודרניים עם עתיקות סיניות, רהיטים וינטאייג'יים, אמנות עכשווית ומציאות שלוקטו בטיולים מסביב לעולם. גווניו השונים של צבע התכלת -שלדברי דבי "ליווה אותה בכל הבתים שבהם היא גרה אי-פעם"-  שולטים בחלל ומעניקים לו מראה אוורירי ושליו.

הצילומים נלקחו מאתר העיצוב הקנזסי kchandg. תודה מיוחדת מגיעה לבלוג House of Turquoise.





























3 תגובות:

  1. מדהים מדהים ושוב מדהים. למרות שזה לא בדיוק הטעם שלי, אבל זה בדיוק בניה שמתאימה לעולמנו.הקירות,התיקרה, ממש יפה. ניצול נהדר של חלל, ולחשוב שזה מבנה תעשיתי! כל הכבוד למעצבת ששילבה קוים נקיים עם צבעים רגועים וצבעים רועשים ורהיטים מזמינים, ממש בטוב טעם. מקסים!

    השבמחק
  2. מאד יפה גם בעיני.מאד מקורי, צבעים מאד חיים, נפלא שזה אקולוגי, ושילוב הרהיטים, שברובם ככ רחוקים מהמקור שממנו נבנה הבית מוצלח מאד בעיני.

    השבמחק