יום שישי, 15 באוקטובר 2010

הלופט של סולוויג וניל במנהטן.


מגורים בלופט מצטיירים כסוג של חלום אורבני, סקסי ומעודכן. אבל המציאות, כרגיל, מעט שונה. לחיים בחלל פתוח, נטול חדרים ומחיצות, יש חסרונות בולטים כמו העדר פרטיות, תחושת ניכור וחוסר ביטחון. וכבר קראתי פעם ראיון עם בעל לופט, שהצהיר שהבית הבא שלו יהיה מלא קירות פנימיים ודלתות, גם אם ייאלץ לבנות אותם מארגזי פלסטיק.     

ובכל זאת, סולוויג וניל -זוג ארכיטקטים ניו-יורקיים- מסתדרים מצויין בלופט שלהם, ששוכן בבנין תעשייתי מהמאה ה19 ברובע צ'יינהטאון. הלופט כיכב בלא מעט ירחוני עיצוב, בזכות האסתטיקה המינימליסטית, חמורת הסבר והמודרנית שלו.  בחלל מוצבים רהיטים מועטים, כמעט כולם קלאסיקות של ארכי- מודרניסטים דוגמת אלוואר אלטו וז'אן פרובה. ויש בו תחושה נעימה, רגועה ואפילו ביתית.

הצילומים לקוחים מהמגזין האינטרנטי loftlife .


























2 תגובות:

  1. הי.הלופט מקסים, והרהיטים שלהם נורא נורא יפים. רק מראה לי שכל כך קשה לי-אני מחפשת שולחן לפינת האוכל הקטנה שחנו, ואין לנו 2אפילו מ' , שזה הפך לגודל הרגיל של פינות אוכל. כמ כיף להם שיש להם מרחבים!

    השבמחק
  2. היי ציפי...התפלאתי לאן נעלמת :-).

    כמובן, שגודל הרהיטים צריך להתאים לגודל החדר, אחרת הם הופכים למפגע (ראי הפוסט על הבית המג'ויף בחוף ל.א.).

    אפשר תמיד להזמין שולחן אצל נגר פרטי. אני הייתי בודקת גם את האופציה של שולחנות גן, שולחנות נפתחים והשולחנות הפשוטים שמוכרים באיקאה, אייס ודומיהם. יש להם שולחנות קטנים וזולים, שעם טיפת שדרוג יכולים להיראות נפלא.

    שבוע טוב!

    :-).

    השבמחק