יום שני, 11 באוקטובר 2010

מקבצי תמונות א-סימטריים.


אם יש טרנד לוהט שאני מקווה שישרוד לנצח, הרי זה טרנד מקבצי התמונות וקישוטי הקיר הא-סימטריים. הוא חינני, מתוחכם ומעשיר בנוכחותו כל חלל. הרעיון פשוט: תמונות ו/או קישוטי קיר מסוגים שונים מקובצים יחד ונתלים על הקיר באופן לא סימטרי, כמו אקראי.

אלא שבפועל, לא כל כך פשוט ליצור מקבץ מוצלח. כדי שלמקבץ יהיה ערך אסתטי, צריך לבחור תמונות שיש ביניהן קשר חזותי ולתלות אותן כך, שתיראינה כקולאז' אמנותי משכנע ולא כגיבוב אקראי. המתקדמים מוזמנים לשבץ בין התמונות גם חפצים שונים, כמו מזכרות ישנות, נוצות וצעצועים קטנים וליצור מראה מתוחכם ועשיר יותר. למתחילים, מומלץ להסתפק במקבץ קטן של תמונות ולהוסיף לו עוד ועוד פרטים בהדרגה.














































































3 תגובות:

  1. מקסים! אני אד מאד אוהבת, ולניצן הבת שלי עשיתי כזה קיר מעל המיטה, וזה באמת דינמי, מידי פעם אנחנו מוסיפות חפתים ותמונות. הזכרת לי שיש לי כמה דברים לתלות איתה, השבוע נעשה זאת!

    השבמחק
  2. מקסים מקסים מקסים.
    משובב לב לראות את הטעם של בעלי הבית משתקף על הקירות. כיף גם לראות את הסוגים השונים של תלייה, מיסגור, סגנון אומנותי...
    הכול מתערבב ביחד ויוצר פסיפס צבעוני מדליק.
    בקרוב גם אצלי.
    תודה לך שילה.
    הייתי שמחה לדעת מאיפה לקוחות הדוגמאות, אבל גם בלי זה אני מאוד נהנית.

    השבמחק
  3. אנונימית יקרה:

    הדוגמאות לקוחות מהמון בלוגים ואתרים וטאמבלרים. כך, שאין טעם להתחיל לפרט. זה מתיש וחסר תועלת.

    אם את מחפשת תמונות בנושא עיצובי כלשהו, עצתי לך היא להקליד את הכינוי האנגלי שלו בגוגל, להיכנס לרובריקת התמונות (images) ולהתחיל לחפש. מציאת תמונות של עיצובי פנים טובים (ושל תחומים אחרים) דורשת הרבה סבלנות ומיומנות. אבל היא אפשרית בהחלט. כל אחת יכולה.

    השבמחק