יום שישי, 28 בינואר 2011

העיצובים הלבנים של דייב קוט.


סוגת הבתים הלבנים רחוקה מלמצות את עצמה. קשה למצוא סגנון עיצוב - יהא זה מודרני, רטרואי או שאבי שיקי- שלא יהיה בו ייצוג נרחב לחללים לבני הקירות וצחי הרהיטים. וטוב שכך. אנחנו נמשיך להתענג גם בעתיד על צילומי בתים צחורים, שאיכשהו תמיד נראים נקיים, אווריריים ואופטימיים יותר.

דייב קוט הוא מעצב פנים וריהוט בריטי ותיק. הוא גם נשוי לסטייליסטית וכותבת ספרי הדקור המשפיעה, אטלנטה בארטלט. לחוד וגם ביחד הם עוסקים בעבודות עיצוב וסטיילינג ומתחזקים חנות של פריטי ריהוט ואיבזור ואתר לוקיישנים פורח. 

הבתים שקוט מעצב הם בריטיים מאד, רובם ישנים ומשופעים במרצפות עץ וכרכובי אח מקוריים, אבל גם בתקרות נמוכות  וחדרים קטנים. העיצוב הבהיר והבסיסי שלו, שעושה שימוש ברהיטים ואביזרים וינטאייג'יים, מצליח להפיק מהם את המיטב. הוא גם משווה להם אווירה אלגנטית כפרית, נינוחה ומחוספסת. 

מומלץ להיכנס לאתר של דייב קוט ולצפות גם ברהיטי העץ שהוא מייצר. 










































    

5 תגובות:

  1. תודה על ההשראה,
    האם גם כשצובעים תקירות בקרם-שמנת, (ומרהטים ברהיטים לבנים,) גם אז זה יראה כפרי ומאוורר?

    השבמחק
  2. קשה לתת תשובה של "כן" או "לא" באוויר.צריך לראות את הבית. זה תלוי בהרבה גורמים, כמו האור בחדר, גודל החדר, הרהיטים וכו...

    החדר ייראה כפרי אם יהיו בו רהיטים ואביזרים בסגנון מחוספס. לגבי האווריריות- היא נגזרת בד"כ ממיעוט רהיטים ואביזרים בחלל. ככל שהחדר עמוס יותר- הוא יהיה פחות אוורירי . (לדוגמאות של עיצוב אוורירי ולבן- ע"ע העיצוב הסקנדי, שהקדשתי לו הרבה פוסטים ונמצא גם בלינקים הסקנדיים מצד שמאל).

    מקווה שעזרתי לך במשהו...:-).

    השבמחק
  3. עזרת בהחלט,
    ו"שאבי שיק" - גם יכול להיות עם קירות קרם?

    השבמחק
  4. בהחלט כן. בעיקרון, אין הגבלת צבעים בשום סגנון ואפשר לעשות מה שרוצים, בתנאי שזה יוצא יפה...

    צבעים כמו-אופ-וויט וצהבהבהים למיניהם נוטים לבלוע אור ולהחשיך את החלל, או לשוות לו גוון חולני. כדאי לך אולי, לצבוע קיר אחד או חצי קיר לכמה ימים ולראות איך זה מתקבל לפני שאת צובעת את כל החדר.

    שיהיה בהצלחה!

    :-).

    השבמחק
  5. תודה, את נהדרת

    השבמחק