יום שבת, 10 באוגוסט 2013

הדירה של קארינה שוסלר בברלין.


תעוזה עיצובית היא עניין טבעי מאד לאנשים מסויימים. קארינה שוסלר היא אחת מהם. אחרי שמונה עשרה שנות מגורים במילאנו ובפאריס וקריירה בתחום עיצוב הנעליים, קארינה חזרה הביתה, לגרמניה. היא רכשה לעצמה דירה מרווחת ברובע שרלוטנבורג בברלין ופתחה בקומת הקרקע גלריה של ריהוט אמנותי, שם היא מוכרת -בין היתר- שולחנות עבודה שבנויים מערימות של ספרים ושרפרפים עם מושבי פורצלן.    

את חלל המגורים של קארינה מאכלסים רהיטים מודרניים, שחלקם נרכשו לאורך השנים, כפריטי אספנות ויצירות אמנות גדולות מימדים. המראה אקסטרווגנטי ומלא דרמה, אבל הוא לא נוצר בשום אופן, בניסיון להרשים. הוא מגיע מתוך אהבה כנה לאמנות. "אני לא אוספת חפצים כדי לאגור אותם", אומרת קארינה. "כל חפץ בביתי משרת מטרה. הדירה היא המפלט שלי ואני מפיקה עונג רב מסידור החפצים בחדרים השונים. מדובר כאן ברצון לחיות עם הפריטים שאספתי ולא בשום דבר אחר". 

הצילומים נלקחו מכאן ומכאן.







































 

2 תגובות:

  1. הדירה עצמה נהדרת, איזה חלונות ענקיים, איזו דירה נפלאה, והחפצים והרהיטים מקסימים. הדירות האירופאיות מאד אהובות עליי, כזו אני רוצה.

    השבמחק

  2. היי אנונימית,

    הדירה באמת נהדרת. דירה ברלינאית ישנה וגדולה כמו כולן...

    הרהיטים וחפצי האמנות שיש כאן יקרים מאד. ממש לא לכל כיס, אבל את הרעיון של עיצוב גדול ודרמטי אפשר להעתיק גם לדירה סטנדרטית וממש לא ביוקר...

    :-).

    השבמחק