יום שבת, 10 באוגוסט 2013

הדירה של כריסטי באוסטין.


"הסגנון שלי הוא שיק של אגרנים", מצהירה כריסטי ומסבירה: "אין לי בעצם סגנון. אני אוספת כל מיני דברים שאני אוהבת ומאמינה בתיאוריה שאם כלום לא מתאים, אז הכל מתאים".  וזה עובד נהדר, כי הדירה השכורה הקטנה, שאותה היא חולקת עם שותפה ועם כלבתה לילי, היא מקום צבעוני, חברותי ועליז ממש כמוה. כריסטי עובדת כאחות פדיאטרית ומשקיעה שעות פנאי רבות בשיטוט באתרי דקור ובציד חפצי וינטאייג' זולים. הפריט היקר ביותר בדירה היא ספת הקפיטונאז' הכריזמטית בסלון, שנקנתה בארבע מאות דולר בקרייגסליסט. "לרוב, אני לא מוציאה יותר מעשרים דולר על משהו, אבל זאת היתה ספת חלומותיי והיא שווה את ההשקעה". וכמו דיירים תפרנים אחרים, גם כריסטי דוגלת בגישה, שהכורח הוא אבי ההמצאה. "you do you" היא אומרת וזה כל כך נכון.    

הצילומים נלקחו מכאן.




















 




   

2 תגובות:

  1. אני אוהבת דירות אקלקטיות!
    מאוד אוהבת לקרוא את דברי הפתיחה שלך, שילה, לפני התמונות.
    זה מוסיף המון לפוסט!

    י.ע.ל

    השבמחק