יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

הבית של ז'נט לונד בסקיין.


מגזין הרשת הגרמני SO LEB' ICH  מפרסם צילומי בתים אירופאיים מהזן הנעים והמסודר, שמאד משעמם אותי. גם ביתה של ז'נט לונד נעים ומסודר למופת, אבל יש בו את העוד משהו, שגרם לי לעצור. 

ז'נט (גרפיקאית, סטייליסטית ובייחוד בלוגרית עיצוב) מתגוררת עם בעלה ושתי בנותיה הקטנות בעיר סקיין בדרום נורווגיה. "הבית שלי הוא בית חווה ישן עם קירות עץ לבנים ורצפה אפורה", היא מספרת. "הסגנון שלי הוא סקנדינבי פשוט ואני נוהגת לערבב ישן עם חדש. רוב הרהיטים בבית משומשים ואני חידשתי וצבעתי אותם. אני מעדיפה לגור בבית עם חדרים חשופים ומעט רהיטים. כך אני יכולה לשנות את העיצוב בקלות עם כריות ואביזרים. ואני חייבת שיהיו בבית פרחים רעננים, כי הם מוסיפים תחושת רוגע והרמוניה. אני לא עוקבת אחרי טרנדים, אלא פשוט עושה מה שמשמח לי את הלב".   




















 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה