יום שבת, 28 באפריל 2012

אמנית אורחת: קירסטי אלסון.


מודה באשמה: אני אוהבת קיטש ימי. מאד לא היפסטרי מצידי, אבל מסגרות צדף, דגים מעצי סחף ובקבוקי חול צבעוני עושים לי נעימים בגב. יש בסכריניות הזו משהו מרגיע, איזה משב רוח מלוח שמבטיח לי, שלא משנה כמה תלאות ומכאובי לב עוד מצפים לי, הים הגדול תמיד יהיה שם בשבילי.

כמעט כל עבודתה של קירסטי אלסון עוסקת במתיקות החופית הזו. אלסון הבריטית מתגוררת בחוף קורנוול הפיוטי, בבית קטן וחינני (שיפורסם פה בקרוב). חמושה בידי זהב ובדקדקנות של עובדת מעבדה, היא מפיקה שלל עבודות עץ, בד ונייר נאיביות שעניינן סירות, בתי חוף ודגים. כולן קטנות, מפורטות וחמודות במידה לא חוקית. כמעט.

באתר של קירסטי אלסון תמצאו עבודות נוספות שלה.


































6 תגובות:

  1. וואוו, עבודות מרגשות. ציפיתי כבר באמת לראות תמונה של מגדלור ממוסגרת בקונכיות משוחות בלכה שקופה. הרשי לי - בהההה. באמת נורא לא היפסטרי מצידך :) (מילה שהיא אגב לגמרי אוברייטד ואני סולדת ממנה ומתעבת אותה יחד עם כל כתבי העיר וטיים אאוט שייבאו אותה ללקסיקון העברי). אבל סטיתי מהנושא - העבודות שהבאת כאן מדהימות. הייתי בשמחה רוכשת לי יצירה שכזאת.
    שבוע נפלא

    השבמחק
  2. היי קרן,

    מה רע במגדלור עם קונכיות? זה עניין של הקשר בסה"כ...גם אביזרים קיטשיים וצ'יפיים יכולים להיראות טוב בהקשרים מסויימים.

    :-).

    השבמחק
  3. עבודות מקסימות - חוף מבטחים.:)
    אם הייתי צריכה לבחור – נראה לי +5+1+11 ועוד...
    תודה טלי שהבאת.
    מירה

    השבמחק
  4. עבודות מקסימות אין ספק.לפני כחודש חברה מכרה חפצים וספינה מהסוג הזה שעשה בעלה כבר נמכרה ותמונת מלח יפייפיה מעץ ממוחזר לא הסכימה להימכר....נראה לי שקצת נדבקתי....

    השבמחק
  5. חן-חן מירה וציפי :-).

    בקרוב פוסט על הבית שלה...

    :-).

    השבמחק
  6. התמונות מהבד מקסימות.
    בעצם,
    הכל מקסים.

    השבמחק