יום שני, 16 בינואר 2012

חללי עבודה תעשייתיים.


אני לא יודעת מה אעשה, כשסגנון העיצוב התעשייתי ייצא מהאופנה. אני מכורה לו לגמרי. לשמחתי, כרגע הוא לא מראה סימני התאיידות ואפילו מבצר את מעמדו כסטייל מוביל. פירסמתי פה פוסטים רבים על חדרים תעשייתיים, אבל ה-חדר שהעיצוב הזה יפה לו הוא חדר העבודה. כמו בכל סטייל אחר, גם הגדרת הסגנון התעשייתי היא נזילה. חלל עבודה תעשייתי יכול להיות חדר כהה עתיר רהיטים עתיקים וכבדים והוא יכול להיראות דק, בהיר ועכשווי. האפשרויות רבות, אולם בכל חלל תעשייתי צריך להיות ייצוג נאות לפריטים מברזל או לכל הפחות ממתכת וצריכה להיות בו תחושה מפעלית, של חפצי עבודה פשוטים וגשמיים. חלל עבודה מעודן וחלקלק יחמיץ את המומנט.

גם בישראל אפשר למצוא ברשתות ובחנויות פריטים תעשייתיים, לרוב במחירים מוגזמים. לעניות דעתי, עדיף לחפש אותם דווקא בשווקי פשפשים, באתרי יד שניה, במחסן המשפחתי ובebay האמריקני. כל הכיף בסגנון הזה הוא בשילוב המציאות המקוריות, הישנות והזולות בחלל. חדר עבודה תעשייתי חדש ומלוקק הוא העתק עלוב וחיוור של הדבר האמיתי.






































2 תגובות:

  1. אוהבת ...וזהו !!

    יעל

    השבמחק
  2. הבאת כמה חדרים מקסימים.מה שקרה הוא שכל הזמן יצאו לי העיצובים מההקשר ודמינתי מטבחים ופינות אוכל. כנראה מרוב שהתרגלתי לראות הכל מעורבב. במהות כחדר עבודה זה באמת יפה.יום טוב

    השבמחק