יום שלישי, 1 בנובמבר 2011

הדירה של רחל בתל-אביב.


רחל ובני משפחתה גרים בדירת באוהאוס שטופת שמש, ליד שוק הכרמל. ברור מהתמונות שעשירים הם לא, אבל יצירתיים ובעלי טעם טוב הם כן. ראו למשל, את אהיל הקש הבנאלי של איקאה שתולה מעל שולחן האוכל בדרך כה פשוטה ומרהיבה ואת סולם העץ בחדר הרחצה הישן, שהפך למתלה מגבות מחוספס. והניואנסים הקטנים האלה הופכים את הדירה לפיסת אסתטיקה מהחיים.

התמונות - מכאן.




  


















4 תגובות:

  1. צורם לי "ברור מהתמונות שעשירים הם לא".
    זה לא ברור בכלל. (הדירה הזו שווה לפחות 2 מליון ש"ח, ולפי טעם ועיצוב אי אפשר לדעת מה מצב חשבון הבנק שלהם.)מלבד זאת, מדובר בדירה בארצינו הקטנטונת, ואולי אחד השכנים שלהם קורא בבלוג שלך?
    בקיצור, הייתי מציעה לערוך את הכיתוב,כמו שאת יודעת לעשות היטב, בסגנון "לא חייבים לרכוש רהיטים יקרים כדי להפגין טעם טוב".
    הרי המטרה היתה לשבח, ולא לפגוע אולהעליב.

    השבמחק
  2. היי אנונימית,

    כתבתי את זה לחיוב בלבד: הבלוג הזה מתמקד בעיצובים "מהחיים" ובעיצובים זולים וזמינים. אני רוצה שכל בית בישראל, ולו גם הדל ביותר ייראה טוב ויעשה טוב בנשמה למי שגרים בו וזה אפשרי. גמני רחוקה מאד מלהיות עשירה...

    ובכל מקרה, תודה על ההערה הבונה. :-).

    השבמחק
  3. ועדיין, הקביעה הנחרצת שלך לגבי המצב הכלכלי שלהם היא לא במקום, וגם לא בהכרח נכונה, ואין קשר למצב שלך או שלי, פשוט לא נראה לי נכון לצאת בהצהרות על משפחה שאת לא מכירה, אבל אולי מישהו שמציץ בבלוג כן.
    להיות בלוג מוצלח ומצליח מחייב לאמץ גם משנה זהירות.

    השבמחק
  4. האנונימי שלא מפרסם את שמו ומתחבא מאחורי מילים , התרכז אך ורק במצב הכלכלי של המשפחה ולא טרח אפילו להגיב על העיצוב. פעמיים להעיר את אותו הדבר - אין בזה אלא טפשות ואי פרגון למישהוא שאולי יש לו טעם טוב יותר או בכלל יותר. לא אוהבת אנשים שאין להם משהו טוב להגיד - אז עדיף שישתקו.
    שילה- המשיכי עם העבודה המצוינת שאת עושה ומעשירה אותנו בהרבה אינפורמציה טובה ותמונות מעולות!!!

    השבמחק