יום שבת, 9 ביוני 2012

בית במושב בשרון.


האדריכלית שרון נוימן תיכננה בית באחד ממושבי השרון לזוג עם שלושה ילדים. החלל, שגדלו 200 מ"ר, משתרע על פני מספר מפלסים, כשאגף ההורים תלוי כקוביה באוויר ומפנה בכך מקום לגינה, בת 550 המ"ר. העיצוב המצומצם עכשווי ומנוקד בכתמי צבע רעננים ויכול לשמש השראה לחללים קטנים וצנועים בהרבה. 

באתר של שרון נוימן נמצאים בתים נוספים בעיצובה. הצילומים נלקחו מהאתר planete deco.



























6 תגובות:

  1. קר ואינסופי החלל מעל ראשם של היושבים בסלון הבית, והחלל בכללו לטעמי סטרילי. הרעיון של להגביה בית כדי לאפשר גינה נשמע מבטיח, לא נראה הביצוע.

    השבמחק
  2. שלום לאנונימית,

    אני מבינה את כוונתך ויש בה אמת...אני באופן אישי, אוהבת בתים שהם במידות אדם (אם כי 200 מ"ר זה לא עד כדי כך גדול). חלק גדול מהוילות שנבנות כיום בישראל הן אכן גדולות ומנוכרות. לטעמי, בחלל הספיציפי הזה, בכל זאת יש ערך מוסף, במיוחד בחלל המגורים והאוכל.

    :-).

    השבמחק
  3. שאלה לי:
    כאשר אני מקליקה על התגובות כדי לקרוא אותן, המסך חוזר לתחילת הפוסט ועלי לגלול את העכבר שוב מלמעלה עד למטה. יש דרך יעילה/מהירה יותר?
    (אם זה רק במחשב שלי, אני מתנצלת מראש).

    תודה, ותודה על המלאכה המושקעת בליקוט החומר ובחידושו מדי יום.

    השבמחק
  4. שלום לשואלת :-),

    לא נתקלתי בבעיה הספיציפית הזו במחשב שלי...אין לי מושג למה זה קורה...יש בעיות אחרות עם התגובות (לפעמים קשה להגיב), אבל לא מהסוג הזה.

    מקווה שתמשיכי ליהנות מהבלוג.

    :-).

    השבמחק
  5. תודה על התשובה בקשר לקריאת התגובות.
    אנסה לראות אם הבעיה קיימת גם במחשב אחר...

    בקשר לבית שעיצבה שרון נוימן:
    גם לטעמי הוא קר מדי. אולי בגלל "מודרניות/עיצוב יתר"?
    מה שאני מאוד אוהבת זה את הקיר המרחף, בין הסלון והמטבח, שלא מגיע עד הרצפה. (שהטלוויזיה תלויה עליו). זה מכניס איזו קלילות וקצת הומור לבית.

    השבמחק
  6. אנונימית יקרה:

    ישנה בעיה די כאובה של בתים ישראליים קרים ומנוכרים. זה בולט מאד בגזרת הבתים הפרטיים בהרחבות המושבים, אבל קיים גם במגדלי המגורים וכו...

    הסיבה המרכזית היא, חוסר טעם אישי ותרבות שואו אוף קלוקלת. הישראלי המצוי אוהב להרשים ואוהב לעשות העתק הדבק. מה שהוא (לרוב- היא) רואה במגזינים ישראליים, הוא רוצה אצלו בבית. וממש לא משנה אם זה מתאים לו או לא. תמיד יהיו ארכיטקטים ומעצבים שיספקו את הסחורה. כרגע, המודה היא בתים מינימליסטיים, שנראים כמו פלסטיק. בעוד כמה שנים, זה יהיה שיגעון אחר...ככה זה. :-).

    השבמחק