יום שבת, 10 בדצמבר 2011

סביבונים- חלק ראשון.


סביבון סוב-סוב-סוב הוא למרבה הפלא, לא המצאה יהודית. הסביבונים נמנים על המשחקים העתיקים בעולם ושרידים בני אלפי שנים שלהם נמצאו בחפירות ארכיאולוגיות, ברחבי הגלובוס. מה שמוכיח, שכבר בימי קדם אנשים אהבו לראות חפצים קטנים מסתחררים על צירם כמו משוגעים. ומאז, הם לא חדלו.  

החיפוש שערכתי ברשת הניב מספר רב של סביבונים בינלאומיים מתקופות, חומרים וסגנונות עיצוב שונים. הם היו כל כך קסומים, שהתקשיתי לוותר על מי מהם. ולכן, הפוסט הנוכחי מוקדש לסביבונים עתיקים וישנים. בשבוע הבא, יוצגו סביבונים עכשויים.










































4 תגובות:

  1. שבת שלום!
    אוסף משובח ביותר! יש פה כמה מקסימים שחבל על הזמן!
    תודה,
    סתיו

    השבמחק
  2. וואו, איזה אוסף מרהיב של סביבונים:)
    הייתי מאמצת כמה מהם.
    תודה רבה,
    מירה

    השבמחק
  3. הי, היום גיליתי את הבלוג שלך בפעם הראשונה ובמשך השעתיים האחרונות אני חוגגת על שלל העיצובים היפהפיים שאת מביאה לכאן, ברב טובך. כיוון שאני זוממת לעבור דירה בשלושת החודשים הקרובים, אני פשוט מתענגת על ההשראה שהבלוג שלך מספק. גיליתי שאני אוהבת במיוחד את העיצובים הארגנטינאים - הם כל כך צבעוניים ועליזים!
    תודה תודה תודה

    השבמחק
  4. לסתיו, מירה ולאנונימית :-)

    סתיו ומירה- הסביבונים "הלא יהודיים" מקסימים (וגם היהודיים! שלא יהיה ספק...אבל אותם אנחנו מכירות). מאחורי החפצים הקטנים האלה מסתתרות גם תרבויות.

    לאנונימית- ברוכה הבאה לפורום! מקווה שתבקרי פה הרבה ותיהני מהפוסטים...ויש כבר המון פוסטים, מעל 630. אני מאד אוהבת את העיצוב הארגנטינאי אבל ממש לא רק אותו, גם את האמריקני (שאני מכורה לו לגמרי), האוסטרלי, הדרום-אפריקני, הדני...והרשימה ארוכה. אני מביאה בתים יפים מכל מקום בעולם שבו אני מוצאת אותם. ויש ייצוג נאה גם לעיצוב הישראלי שהולך ומשתבח.

    חיבוקים :-).

    השבמחק