יום שני, 19 בדצמבר 2011

לופט בדרום תל-אביב.


ברכות על ראשו של המתווך, שכותב באתר של סוכנות נדל"ן הים התיכון את ההודעות על הנכסים (המאד מוצלחים) שהיא משווקת. הוא תמיד מצליח להצחיק אותי. והפעם, נפל לחיקו נכס לא שגרתי בעליל. קבלו אותו בקיצורים המחוייבים: 

"בבנין משרדים בצומת דרום תל אביבית מרכזית, במרומי הקומה האחת עשרה, אנו שמחים להציע לופט בשטח של כ-100 מ"ר נטו (130 מ"ר ברוטו), מעוצב לתפארת וצופה - למרבה ההפתעה - לנוף חד פעמי פתוח לאופק, אשר גורם למתבונן להאמין שהוא בכלל נמצא אי שם באירופה – ואנחנו לא מתלוצצים! הביטו בתמונות ותיווכחו.
רחוב ככה ככה, בנין בסדר, לא יותר מזה, אבל ברגע שנכנסים למעלית, נכנס טוויסט מטורף לעלילה.
4 מעליות מביאות אותנו לקומה האחת עשרה, המשופצת בקפידה, ובה לובי מעוצב ועוד לופטים של מעצבים, צלמים וכו`...ללופט עצמו נכנסים דרך דלת רחבה במיוחד, הנפתחת לחלל גדול ופתוח  עם תקרת צלעות אופיינית, מעוצב להפליא בסגנון אורבני מוקפד ואיכותי. בחלק הקרוב לכניסה מטבח מרווח, איכותי ומודרני ברמה גבוהה, כשבקצהו מוסתר המקרר.לאחריו - חלל פתוח גדול, המחולק לשני מפלסים בהפרש של פחות ממטר. לגבי האכסון - אין מה לדאוג.  ארון קיר ענק – חלומה של כל אישה - בנוי בתוך נישה הנמצאת לאורך אחד מקירות הלופט ומוסתר בחכמה ע"י שורת וילונות... לכיוון שורת החלונות גרם מדרגות הבנוי לרוחב החלל, אשר מעלה אותנו לבמת עץ גושני צבועה בלבן, שתפקידה ליצור הגדרת אזורים בעזרת שינויי גובה ולאפשר צפייה לנוף מישיבה ושכיבה. על הבמה ממוקם גם חדר רחצה ושירותים שקוף ומפנק.
והאטרקציה העיקרית: החלונות הרחבים מהם נשקף נוף בלתי יאמן ועוצר נשימה, שכולו צמחיה (פארק מתוכנן ממש ממול) והכנסייה הרוסית הציורית...
"איזה מחיר פצצה! אז אפשר לגור שם?" אתם שואלים בהתלהבות בלתי נשלטת (קלטנו אתכם, הא?)
התשובה מעט מורכבת. נכון לנקודת הזמן הנוכחית, הלופט יכול לשמש לכל מטרה מסחרית.
עקרונית נכלל בהגדרה זו גם סטודיו לאומן/אמן, ובדרך כלל משלבים בו במקביל עבודה ומגורים.
עם זאת, עדיין מדובר בנכס מסחרי ולא בדירת מגורים כהלכתה.
אז כל היופי הזה, ההשקעה והנוף, עם פוטנציאל עתידי ענק, מוצע במחיר שהוא אשכרא הזדמנותי, ואנו מצפים שנכס כזה, השוכן אצלנו בבלעדיות כמובן, לא יישאר יותר מדי זמן בשוק. מחיר: 1,580,000 ₪ בלבד".


לא תקנו?






















 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה