יום שבת, 9 ביולי 2011

חנות ברשת: Pearl River.


הרשת משופעת בחנויות עיצוב גבוהות אף, שמציעות ריהוט ואביזרים משובחים, במחירי טירוף. אבל מי בדיוק זקוק לעציץ קרמיקה מזוגגת באלפיים דולר? עציץ ב20 ש"ח ממחלקת הכלים של הסופרמרקט המקומי, יעשה עבודה טובה לא פחות. זו האמת הצרכנית של רוב חובבות הדקור וגם שלי, כמובן. ואני מודה בהכנעה, שאני מעריצה שרופה של רשת "הכל בדולר". אין לכן מושג איזו יצירתיות פורצת ממני, בשעה שאני בוחנת שם ספל קרמיקה מקושקש ובודקת אם יתאים לאכלס קקטוס במרפסת הכביסה שלי. כי זאת לדעת: אביזרי הדקור הצ'יפיים וההמוניים אינם באמת כאלה. אם נשתמש בהם בדרכים יצירתיות ולא נחשוש מקצת חוש הומור בחלל הפרטי שלנו, הם ישדרגו אותו פלאים. 

החנות Pearl River, ששוכנת בלב הצ'יינה-טאון של מנהטן  היא לה-לה-לנד מסחררת של סחורה סינית זולה לבית. יש שם הכל ובכמויות: רהיטים, וילונות ושטיחי רטאן, אהילי נייר ופסלונים של כלבי פו מזוגגים, כלי אוכל מצויירים ואהילי נייר אורז עם שוונצים. וכמעט כולם צ'יפיים להפליא. אבל זה בדיוק מה שהופך אותם לכה חינניים. ממש כמו פרחות עליזות במיני ונעלי עקב, הם יוסיפו לחדרי הבית שלכם המון חדווה וצבע. וגם יהפכו לקונברסיישן פיסז בטוחים. ורק בגלל זה שווה להשקיע בהם כמה דולרים.
































2 תגובות:

  1. מתה על הקופסאות פח והכרית!
    סתיו

    השבמחק
  2. הי.דברים מתוקים.אני יכולה לספר לך שלא נכנסתי לשום חנות כלים במנהטן רק כי ידעתי שאמצא המון דברים יפים ופחדתי להתפתות. משקל יתר לא היה אפשרי אצלנו.יום טוב

    השבמחק