יום ראשון, 19 ביוני 2011

הבית של בירגיטה וולפגאנג-דרג'ר בקופנהאגן.


איך אמור להיראות ביתם של אנשים, שחיים ומתפרנסים מעיצוב-פנים? כשמדובר בבירגיטה וולפגאנג-דרג'ר התשובה פשוטה: מינימליסטי, אוורירי ומלא אור.

בירגיטה הדנית היא צלמת אינטריורז ידועה, שמצלמת בתים יפים ברחבי העולם, כבר עשרים וחמש שנים וצילומיה מעטרים את מיטב ירחוני הדקור.

ולמרות זאת, הבית המשפחתי בצפון קופנהאגן, שהיא חולקת עם בעל ושני ילדים צעירים, מצטיין בפשטות מוחלטת. שום דבר לא יקר או נוצץ או בולט מדי. "אני מצלמת בתים באור טבעי", מסבירה בירגיטה "והיה חשוב לי, שכך יהיה גם בבית שלי. זאת הסיבה, שלא תלינו וילונות על החלונות. כדי שמקסימום אור יזרום פנימה". הבית מעוצב בסגנון לא פורמלי, נינוח וכמובן- לבן מאד, כדרכם של בתים סקנדיים. "במסגרת העבודה שלי, אני מגיעה לכל כך הרבה בתים מרהיבים", היא מוסיפה. "וכמובן, שאני מקבלת מהם הרבה השראה. וכשאני חוזרת הביתה, אני עושה כל מיני נסיונות עיצוביים. אבל זה תמיד נגמר בכך, שאני חוזרת לעצב בלבן על לבן. בבית שלי אני מחפשת שקט ושלווה ואת זה אני מקבלת מהעיצוב הלבן והפשוט שסביבי". 

התמונות נלקחו מskona hem.  באתר של בירגיטה אפשר למצוא צילומי עיצוב-פנים שלה.  
  


















תגובה 1: