יום שלישי, 22 באפריל 2014

הדירה של סיגנה ומארק בקופנהאגן.


לא בקלות השגתי את צילומי הדירה הזאת. אתר airbnb לא מאפשר יותר העתקת תמונות והדרך למציאתן  מאתגרת, שלא לומר מעצבנת. אך עם קצת תושיה ודי הרבה גיגולים, הצלחתי לאתר את כל הצילומים והם בהחלט שווים את המאמץ.

סיגנה ומארק, זוג עובדי ציבור בשנות השלושים לחייהם, גרים עם ילדיהם הפעוטים בבניין היסטורי בקופנהאגן, שבו התגורר במלחמת העולם השניה ראש ממשלת דנמרק דאז. עברה המכובד של הדירה ניכר בגודלה (200 מ"ר), בחדר הכניסה רחב הידיים ובחדר הרחצה הישן. בני הזוג -כדרכם של נורדים- לא ניסו להמציא וגם לא לחדש כלום. דירתם היא תמצית טהורה של כל מה שטוב בעיצוב הדני: צימצום, בהירות, פשטות ואותו עידון סקנדי מולד, שמפיק בתים קסומים בלי שמץ של מאמץ. 












 

 

 












     

2 תגובות:

  1. דירה מאד יפה! תודה על המאמץ. (דרך אגב-פרינט סקרין מאפשר זאת תמיד, ואני היחידה שמבקשצ ממך שתגדילי את התמונות??.)

    השבמחק
  2. היי ציפי...

    תופתעי לשמוע שאני מאותגרת טכנולוגיה ברמות די קשות...לא מסתדרת עם פרינט סקרין וכאלה...לגבי הגדלת התמונות: אם את לוחצת עליהן הן יוצאות ממש בגדול. בעיקרון, אני לא יכולה להגדיל בכלים שיש לי את התמונות הרוחביות כי הן גולשות מעבר לתחום הפוסט...אני מגדילה כל מה שאפשר. וגם צריכה כנראה ללמוד טכניקות הגדלה...שמחה שאהבת :-).

    השבמחק