יום רביעי, 1 במאי 2013

עיצובים בשלל צבעי הקשת- חלק ראשון.


לא כולם מסתפקים בשניים-שלושה צבעים. יש כאלה ששואפים לגור בתוך הקשת שבענן. צבעי הקשת הקלאסיים הם אמנם אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול וסגול, אבל קחו אותם כהמלצה בלבד. הגדרת גווני הריינבואו -כדרכן של ההגדרות  בעולם הדקור- היא נזילה מאד. לסקאלת הצבעים הבסיסית אפשר להוסיף כל גוון ראשוני שמתחשק לכן והיא עדיין תעמוד בסטנדרטים. זו סכימת גוונים אביבית ונמרצת, שמתאימה לחובבי הצבע, אבל  יכולה לגלוש די בקלות להגזמה ולהתיש. היא תהיה קלה יותר לעיכול, אם תשודך ללבן או לגוונים נייטראליים.    

מצאתי די הרבה עיצובים בגווני הקשת. הרשומה הנוכחית מתמקדת בחדרי מגורים, מטבחים וחדרי אוכל. בחודש הבא, יוצגו כאן דגימות של שאר החדרים. 




 









 

 




















9 תגובות:

  1. אח .. משובב נפש
    צבעוניות (במידה הנכונה ) יכולה לשנות ולהשפיע על כל כך הרבה דברים .
    ואני אוהבת ומחייכת

    ברוכה השבה

    יעֶל

    השבמחק
  2. כל כך יפה.תודה

    השבמחק
  3. כל כך אוהבת צבעוני ...עם זאת, עדיין, כשעלי לבחור אני בורחת לשמנת או ללבן המשעמם. עובדת על שינוי
    טוב שחזרת....
    ליאת

    השבמחק
  4. הי, אני מאד אוהבת את הצבעוני אבל נעה בין לבין-סלון צבעוני למדי ופינת אוכל באפור-שחור ולבן, רגוע ומרגיע. בבית אחר, תהייה סקאלה אחרת.

    השבמחק

  5. חן-חן לכל המגיבות...

    ליאת: אם את רוצה להכניס יותר צבע הביתה אבל חוששת, כדאי לך להתחיל בקטן: כריות צבעוניות על הספה, אהיל צבעוני, עציץ צבעוני...אקססוריז קטנים ולא יקרים. לבן עם הבזקי צבע ראשוניים זאת נוסחה מנצחת, שתמיד נראית טוב. :-).

    ציפי: דילמה מוכרת...:-). חוצמזה, שזה ממש בסדר לא להתחבר לצבעוניות. יש המון אפשרויות אחרות.

    השבמחק
  6. ראשית
    שמחה שוב לפגוש את הבלוג הנהדר
    שנית
    התמונות של המטבח הצבעוני נהדרות
    הצבע מכניס שמחת חיים למקום
    שלישית
    אשמח להמשיך ולהפגש עם רשימות חדשות
    בהצלחה

    השבמחק
  7. הרוב מקסים! (המטבח עם האריחים המשוגעים על הרצפה - עושה לי סחרחורת, אבל אולי זו השמרנות שלי...).
    נראה לי שהעניין הוא שבשפע צבעוני שכזה נחוץ באמת תועפות של כשרון עיצוב, בעוד שאם הולכים על משהו שקט יותר - אתה יכול להצליח גם בלי זה...
    אין ספק שזה משדר שמחה. לא יכול להיות אדם דכאוני שעיצב כך את ביתו...
    דנה

    השבמחק
  8. כמו בפרסומת לחברת צבע מסוימת - מדהים מה שצבע יכול לעשות. ובכל זאת, רוב הבתים כאן מולבשים בצבעוניות אך קירותיהם לבנים. טלי, כפי שהמלצת, אני לגמרי אימצתי את גישת הבית הלבן עם הפריטים הצבעוניים כהבזקי צבע. ובאמת שהבית שלי מאוד צבעוני וגם לא חייבים לחשוב אלף פעמים אם פריט כלשהו יתאים לבית כמו במקרה של בתים מונוכרומטיים. לא משנה באיזה צבע זה - רוב הסיכויים שזה יתאים לאנשהו בבית :)
    בדירות הקודמות שלי הייתי צובעת את הקירות (בחדר נעוריי בבית ההורים יש קיר סגול ובקיר אחר צבעתי את מסגרת החלון באדום ואיכשהו זה הסתדר, בדירה מתקופת הלימודים צבעתי את הקיר הראשי בסלון בצהוב בוהק, וקירות המטבח היו ירוקים (סבתא שלי צבעה!)). היום בבית המשפחה שלי אני קצת יותר סולידית עם הקירות וגם חרדתית ופרקטית (יותר נח להחזיק קופסא קטנה של צבע לבן למקרה שהילדים מחליטים להפגין יצירתיות על הקיר). אפשר להכניס הרבה צבע עם בדים - כריות, וילונות, מפות שולחן, שטיחים. וגם תמונות ופוסטרים והכי קל ונחמד זה לסדר את הספרייה לפי צבעים, כפי שיש כאן באחת התמונות. זה יוצר אימפקט מיידי.
    אחלה פוסט כהרגלך. לא מאמינה שאני כותבת לך תוגבה. כמה הנאה!
    שבת שלום :)

    השבמחק

  9. תודה לאנונימית, דנה וקרן...:-).

    דנה וקרן: לכל אדם בעולם יש את מינון הצבע שמתאים לו. זה כל כך אינדיבידואלי...יש אינספור סוגי צבעוניות וזה מה שמקסים בעניין הזה, שיש לנו את האפשרות לבחור את מה שמתאים לנו ולוותר על מה שלא מתאים. צבעוניות של "כל צבעי הקשת" היא מאד אופטימית ומשמחת, אבל ממש לא מתאימה לכולם.

    השבמחק