יום חמישי, 30 במאי 2013

הבית של בובי ואריק בהרי ברקשייר.


לעולם לא מאוחר לפצוח בקריירה חדשה. הבמאי בובי יוסטון עשה את זה בשנת 2005. זמן קצר לאחר שסרט תיעודי שביים זכה באוסקר, הוא ארז את בן זוגו אריק והשניים טסו למדינת מסצ'וסטס כדי לפתוח דף חדש כמשפצי בתים. הם הקימו חברה, שעוסקת בהסבת בתים ישנים לבתי הארחה. וזה לא ממש מפתיע. למרות קריירה בת שלושים שנה בעולם הסרטים, יוסטון מספר שמאז ומתמיד עסק גם בחידוש בתים כהכנסה צדדית.

לפני כשלוש שנים, רכשו בני הזוג לעצמם בית חווה משנות השישים, ששוכן בנוף הירוק של הרי ברקשייר. החלל היה חשוך, עבש ושורץ עכברים, אך שני המקצוענים הצליחו לראות מעבר לקיים. הם ציפו את הקירות בלוחות עץ אורן, שיוסטון הלבין במו ידיו, קרעו חלונות אל הנוף ובנו מטבח חדש, עם ארונות בולטהאופ משומשים מחופים באי מאורן. 

הדקור שהשניים בחרו הוא טוויסט מפתיע של קלישאת הבית הקטן בערבה. במקום רהיטי קאונטרי מצועצעים, הם ריהטו את הבית בקלאסיקות סקנדינביות מודרניות ואיבזרו אותו באיבזורים שחלקם עכשוויים מאד. מטרתם הברורה היתה ליצור מראה נייטראלי, שלא יפריע לנוף שבחוץ, אך גם לא ינסה להיטמע בו. ולמרות החזות האלגנטית, רוב הפריטים בבית נרכשו בחנויות עתיקות מקומיות וברשתות עממיות דוגמת איקאה ו-west elm. 

בסופו של דבר, מסכם יוסטון, אין הבדל גדול בין בימוי סרטים לשיפוץ בתים: "בשני המקצועות, אתה רואה אפשרויות במקום שאף אחד אחר לא רואה אותן. אתה הופך לפנאטי ואחרי הרבה עבודה קשה, יש לך משהו להצביע עליו ולומר:"הנה זה!". רק שבשיפוץ בתים, הפרס הרבה הרבה יותר מתוק. אתה זוכה לחיות עם פרי עבודתך". 

הצילומים נלקחו מהמגזין Country Living.
 



 







 
 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה