יום שלישי, 3 בפברואר 2015

הבית של האנה וג'יימס בלונדון.


כל נקבובית בעורם הצח של האנה וג'יימס נושמת את העבר. פרצופיהם הויקטוריאניים, הנרגנים מעט, תסרוקותיהם ולבושם כולם אומרים: "המאה ה-19 שבה לכאן כדי להישאר". אולם זו טעות לסבור, שזוג המעצבים, שנפגשו בקולג' לאמנות והקימו חברה לעיצוב רהיטים וחללי מגורים, מנסה למחזר את ההיסטוריה. הם מונעים מאהבתם ליופי האפלולי, ששוכן בחפצים נגוסי זמן ועתירי אופי. ולא פחות מכך- מסלידתם מתוצריו המתועשים של הייצור ההמוני. "אנחנו מרגישים כמו שדכנים, שמחברים אובייקטים כדי ליצור מהם משהו חדש", מסבירה האנה. "אבל תוך יצירת התחושה שהם חיו יחד מאז ומעולם". 

בני הזוג מתגוררים בקוטג' פועלים זעיר בדרום לונדון. הבית אמנם נבנה בעידן הויקטוריאני, אולם כשעברו לגור בו, הוא היה מחופה בטיח סינתטי וברצפות למינציה מכוערות. האנה וג'יימס קילפו את התוספות החדשות וחשפו את התשתית המקורית של החלל. הם ציפו את הרצפה בלוחות עץ ממוחזרים וריהטו את המטבחון בארונות ישנים, שנרכשו במכירות פומביות ושווקי עתיקות. השבת הבית לתפארתו דרשה זמן ומאמץ, אך בני הזוג אינם מהמתפשרים. "יום אחד הגיעה לכאן קניינית מ"ליברטי" לפגישה וביקשה להיכנס לאמבטיה", נזכרת האנה. "נכנסתי לפאניקה, כי היו שם אריחים מזעזעים עם דוגמא של סוסוני ים. אז כבר למחרת, תפסתי פטיש ואיזמל והורדתי אותם". 

האנה וג'יימס ריהטו את החדרים ברהיטים תקופתיים וביצירות מהסטודיו שלהם, כמו שידת המזוודות בחדר השינה. הם צבעו את הקירות בגוונים כהים וכעת, כשהרוח הויקטוריאנית שוב נושבת בביתם, הם יכולים לנוח וליהנות מהכל. "אני מקווה שכך הבית נראה בעבר", מסכמת האנה. "ידענו שיש לו נשמה אבל הוא נראה קצת דוחה, אז ניסינו לשנות אותו ולהזרים לתוכו חיים חדשים". 

 הצילומים נלקחו מהאתר the Interior Style list.
 





























 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה