יום שבת, 4 בינואר 2014

הלופט של גו קי ומובאי בבייג'ין.


איףףף, אני כל כך לא אוהבת להעלות תמונות ממקור שני. חלל מגורים הוא לא אוסף מקרי של רהיטים וחפצים. עומדים מאחוריו בני אדם, שהשקיעו בו את טעמם, דעותיהם וניסיון החיים שלהם. ולכו תדעו מה הושמט מכל מה שנאמר וצולם בכתבה המקורית. עולם אתרי הדקור -וזה סוד גלוי- סובל מרדידות מזעזעת ולא חסרות בלוגריות, שמלוות את צילומי הבתים שהן מפרסמות, בהצהרות דוגמת "השבוע, אני אוהבת את הבית הזה" או "כך תיראה דירת החלומות שלי". ואת האינפורמציה הדרושה לכם, חפשו בבקשה במקום אחר.

אבל לפעמים, האינפורמציה פשוט לא זמינה. נסו לחפש כתבת ביקור-בית מהירחון הדרום אפריקני Elle Decor SA ותיווכחו בעצמכן. ומכיוון שויתור על הלופט הסיני הזה לא היווה אופציה, הימרתי על מידע מיד-שלישית, שסיפקה ויקטוריה מהמגה-בלוג SF Girl by Bay  וזה הימור בטוח למדי. 

מעצב הרהיטים גו קי וחברתו הגרפיקאית והציירת מובאי חיים בלופט שטוף אור בעיר בייג'ין. המקום הוא לא רק בית, אלא גם חלל תצוגה לרהיטי העץ המקסימים, שגו קי מייצר. הרהיטים האלה "עושים" את הבית, פשוטו כמשמעו. וגם אני, ממש כמו ויקטוריה, הייתי שמחה לגור כאן לנצח. 













תגובה 1:

  1. בחירה ממש מעניינת של תאורה.
    תודה :)
    תמי

    השבמחק