יום ראשון, 1 ביולי 2012

חופשה קצרה.


אני יוצאת לחופשה קצרה ומשמחת עד ה-10 לחודש.

נתראה אז!




5 תגובות:

  1. תעשי חיים!
    הקוראות שלך (לפחות אני) יחכו לך לכשתחזרי.

    השבמחק
  2. הי טלי,
    חופשה נהדרת!
    בינתיים נשמור כאן על הבית.:)

    מירה

    השבמחק
  3. קודם כל - אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך, הוא נפלא, רציני ביותר ויש לך טעם נפלא!
    תמיד כשאני קוראת, אני מתאכזבת שלא הרחבת יותר, נקודת המבט שלך ודעתך מעניינת אותי כמו התמונות

    ושנית, הייתי שמחה אם היית מעלה מין מדריך לטוב טעם//צניעות ולנובורישית, מדריך משעשע כזה והאמת, סוג הדברים שגם מאוד מהנים לקרוא

    והכי חשוב - מקווה שנהנית בחופשה!

    השבמחק
  4. היי קרן, מירה ואנונימית יקרות,

    תודה על האיחולים. חזרתי זה עתה מחופשה נהדרת בחו"ל. היה כיף וכיף שהיה. :-).

    אנונימית יקרה- תודה על מחמאותייך המשמחות אבל קטונתי מלכתוב מדריך לטעם טוב. מי האליל שיכול להחליט מהו טעם טוב ומהו טעם רע? בטח לא אני...

    :-).

    השבמחק
  5. אני עם האנונימית.
    :)
    וולקאם בק. התגעגעתי

    השבמחק