יום חמישי, 4 במאי 2017

הדירה של סרג'יו קולאנטוני במילאנו.


עשרות שנות עבודה בתעשיית הסטייל, הגדירו את סרג'יו קולאנטוני כ"מעצב סגנון חיים" (Lifestyler). הוא מעצב כמעט כל דבר אפשרי: אופנה, בתים, מזון, פירסומות, תצוגות וירחונים. אפילו חזותו הטווסית ופרועת הזקן נראית כאחת מהפקותיו האלגנטיות-אך-השובבות. גישתו למקצועו -מאידך- נטולת יומרה: "אומרים שעיצוב חיים הוא תכונה מולדת ואני ללא ספק נולדתי כזה. תמיד אמרו לי, שאני שונה, אבל מעולם לא הבנתי ממה וממי אני שונה. אני פשוט אוהב את מה שאני אוהב ומה שאני אוהב לא מבוסס על טרנדים".

דירתו המילאנזית של קולאנטוני, כמוה כבעליה: מוצפת בהשפעות קלאסיות, מודרניות וקיטשיות, עמוסה ומבולגנת, משעשעת ומסוגננת. "חשוב לי ליצור עולם, שבו החפצים יכולים לחיות", הוא מבהיר. "ולא משנה אם מדובר בפיצה, זוג נעליים או משהו אחר". 

הצילומים נלקחו מכאן.








 





  











  
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה