יום שבת, 13 באוגוסט 2011

חנות ברשת: Truck Furniture.


בשנת 1997, השיקו צמד המעצבים היפניים טוקוהיקו קיזה והירומי קאראטסו את חנות הרהיטים שלהם Truck Furniture באוסקה. הרהיטים הרזים והמוקפדים שלהם, שמשלבים עץ וברזל ולפעמים גם עור ובד, רטרו, מודרניזם ומינימליזם יפני מעוררים עניין רב בבלוגוספירה העיצובית. אני מבחינתי, הייתי טסה ליפן לאלתר ורוכשת לביתי את כל מה שהם מציעים למכירה.

מומלץ לצפות גם בסרטון הוידיאו של החנות.


























4 תגובות:

  1. אני הייתי גם קונה-מאד אוהבת את הסגנון. ככ התאכזבתי שהגעתי לחנות היפנית בת"א-היבינו, והדבר היחידי שיכולתי להרשות לעצמי, בלי ממש להתרושש,זה מברשת שיניים!! אני מקווה שליפנים המחירים יותר זולים.

    השבמחק
  2. היי ציפי,

    יפן נחשבת למדינה יקרה מאד, אבל כשביקרתי שם (לפני הרבה שנים), דווקא הופתעתי לטובה. נדמה לי, שגם היום אפשר למצוא שם פריטים במחירים נוחים מאד ובחלק מהמקרים יותר זולים מאשר בישראל.

    אין לי מושג אם הרהיטים בחנות הזו יקרים...אני חושבת שבאתר שלהם מתפרסמים מחירים.

    לגבי היבינו- קראתי על החנות והתכוונתי לבקר בה, בביקור הבא שלי בת"א, אבל אני לא מופתעת לקרוא שיקר שם.

    :-) שבוע טוב!

    השבמחק
  3. המוצרים מאוד יפים- ואני מאוד אוהבת את הסגנון - הם אינם "יפנים" בעליל.ולא שציינת שהם כאלו - אבל חבל לי קצת שלא הלכו ם הכיוון היפני.. ונסחפו לכיוון מסחרי יותר.
    ולמעשה יכלה להיות החנות בכל כרך אירופאי/אמריקאי ....


    יעל

    השבמחק
  4. היי יעל,

    זה בהחלט עיצוב בינלאומי. אבל אל תשכחי שבכל העולם המערבי מעצבים כך ויפן היא חלק מהעולם הזה. אם תיכנסי ללינק של החנות או לוידיאו שלה, תרגישי הרבה יותר ביפן...

    :-).

    השבמחק