יום שישי, 8 בספטמבר 2017

הדירה של נטליה במוסקבה.


"הדירה הזאת לא שייכת לי, אני שוכרת אותה", מספרת נטליה, מעצבת פנים, שמתמחה בעיצוב חללים מסחריים ומתגוררת בסמוך לגדת נהר מוסקבה. "הסטודיו שלי נמצא בבניין הזה, רק בכניסה אחרת ושם חייתי ועבדתי, עד שהעסק גדל ונאלצתי לחפש בית נפרד. רציתי שזה יהיה ליד הסטודיו, אז הסתכלתי על הדירות בבנין ואף אחת מהן לא התאימה לי. כולן דרשו שינויים והשקעות גדולות. כמעט כולן שופצו בסגנון האירופאי עם קירות בצבע האפרסק ומטבחי פלסטיק בהירים, שלא נוח לבשל בהם. אני לא יכולה לחיות בדירות כאלו. 

כשראיתי את הדירה הזאת בציאן (אתר נדל"ן רוסי), הבנתי שהיא מתאימה לי ומיד התקשרתי לבעלים. כשהגעתי לכאן, החלטתי מיד, שאני לוקחת אותה. הסתבר שהבעלים לומד אדריכלות בחו"ל ויש לנו כמות אדירה של חברים משותפים. זה גורל. הדירה נשארה כמעט כמו שראיתי אותה לראשונה. לא שיניתי פה כמעט כלום, רק הוספתי ספה ואיבזרתי את המטבח. וגם צבעתי את חדר השינה בצבע כחול, שבו השתמשתי לאחד הפרוייקטים שלי. הרהיטים והספרים באו עם הדירה. יש פה אווירה טובה מאד, שנובעת מכל הפריטים הישנים והשמורים היטב. 

טוב לי פה מאד, למרות שלא עיצבתי את החלל בעצמי. יש כאן את כל מה שאני אוהבת: בטון, מרחב נכון וחפצים עם נשמה. יש פה גם נוף מדהים מהחלונות. אני שמחה מאד לראות את הקרמלין ואת קתדרלת ישו המושיע ובקיץ, אני מגדלת במרפסת פרחים. אני מארחת הרבה ואני אוהבת לאכול ולבשל. החלל הזה אידיאלי בשבילי, כי המטבח משולב עם הסלון וחדר האוכל ואני יכולה לשוחח עם האורחים, כשאני מבשלת. אם היה פה מטבח נפרד, לא הייתי יכולה להשתתף בשיחות. המטבח פשוט אבל למי שאוהב לבשל לא אכפת לעשות את זה גם בתנאים לא נוחים ואפילו על קופסאות עץ, כמו בתוכניות של ג'יימי אוליבר".  

הצילומים נלקחו מכאן.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה