יום שישי, 3 במרץ 2017

חשבון הפייסבוק של הבלוג עדיין חסום.


יקרות ויקרים, 

די משונה להווכח, עד כמה נהיינו תלויים בפייסבוק. החסימה המוזרה ניתקה אותי בבת אחת מהקוראות, מהחברים והחברות הרבים שאספתי במשך חמש שנות פעילות בפייס וגם מחשבון הairbnb של הבלוג, שבו אגרתי מבחר בתים לפירסום.

השקעתי אתמול שעות בניסיון לחדש את החשבון ונוכחתי, שאין עם מי לדבר. לא מצאתי אפילו לינק אחד שיכול לקשר אותי לבן אנוש כלשהו מאחורי חומת הפייסבוק ההרמטית. גם הניסיונות לפתוח חשבון חדש עלו בתוהו וסיבכו אותי, הטכנופובית חסרת התקנה, עם שינויי סיסמא בחשבון הגוגל של הבלוג. ובנוסף, לא הצלחתי להיכנס גם לחשבונות האחרים שלי, אבל תודה ליקום, הבוקר כבר נכנסתי לתוכם בלי קושי.  

כרגע, אני מרגישה כמו דג בודד באקווריום. אני מנסה גם עכשיו להגיע למרכז העזרה של האתר או לפתוח חשבון חדש. אדווח על ההתפתחויות.

כל מי שרוצה להמשיך לצ'וטט איתי כרגע, מוזמנ/ת לעשות את זה באמצעות הדוא"ל  olaalhaeezuvim@gmail.com

או ע"י הגבה לפוסטים שלי כאן. 

אני עוד אחזור...(ואני ממשיכה לפרסם פוסטים עיצוביים בבלוג כרגיל, למרות הנתק הכפוי).  

שבת שלום.

:-/.
 

4 תגובות:

  1. אוי... ממשיכה לקרוא אותך כאן בתקווה לשובך המהיר גם לפייס.

    השבמחק
  2. תודה, עדי...

    מקווה לחזור כמה שיותר מהר...אשמח אם תכתבי על כך בפייס שלך.

    ברכות

    טלי:-)

    השבמחק
  3. זה מה שכתבתי, בהנחה שאת לא יכולה לקרוא מחמת הנתק:
    "פייסבוק סגרו משום מה, ובלי שום סיבה מנומקת, את החשבון של Tali Ola Al Haeezuvim, וקטעו בשרירותיות דיונים מרתקים על עיצוב ותרבות וישראליות עם אחת הכותבות היותר אינטליגנטיות בתחום העיצוב. נכון לעכשיו אפשר ומומלץ לקרוא אותה בבלוג המרתק שלה, ולחכות לשובה בהקדם לפייס." ושמתי קישור לבלוג.

    השבמחק
  4. המון תודה, עדי...מעריכה את זה מאד...כתבתי לפייסבוק מכתב עם בקשה לבטל את החסימה. מקווה שייפול על אוזניים קשובות. החסימה הזאת חסרת היגיון...

    תודה שוב ושבוע טוב :-)

    השבמחק