יום שלישי, 5 במאי 2015

הבית של שיילי וג'ונתן בספרינגפילד.


הדקורציה בביתם של שיילי וג'ונתן אינה ממש לטעמי, הסגנון שלהם לא מתחבר לסגנון שלי (שאלוהימה בשמיים יודעת מהו, כי אני לא...), אבל אני אוהבת את תשומת הלב, שהם השקיעו בפרטים הקטנים.

בני הזוג מנהלים חברת הפקות וידיאו ומשוטטים לא מעט בארה"ב ובעולם במסגרת עבודתם. לפני כשנתיים וחצי, הם רכשו בית קטן בשכונה של בתים ישנים בעיר ספרינגפילד שבמיזורי. "תיכננו לעבור לאיזור כפרי, אבל הרחוב השקט הזה והשכונה המקסימה הזו גנבו לנו את הלב", מספרת שיילי. "אנחנו אוהבים את זה שיש לנו שכנים, שגרים בבתים שלהם מאז ומעולם ומגדלים פה משפחות. אנחנו מאושרים להיות חלק מהקהילה הקטנה הזאת".

חמושים בגישה חיובית כה-אמריקנית, שיילי וג'ונתן הפיקו את המקסימום מחלל המגורים הצפוף שלהם. רכשו ספה מאנת'רופולוג'י, ריהטו ברהיטי יד שניה וקישטו בעבודות אמנות ומציאות שצדו בסביבה ובנסיעות עבודה בחו"ל. חלק מהאביזרים נראים צ'יפיים, במיוחד הנוצצים שבהם, אבל הם משתלבים במראה העשיר והמגוון, שהושג בזכות החיבור בין מרקמי העץ, העור, השיש, הבטון, המתכת והבד. "שנינו עבדנו כדי להפוך את החלל הזה למקום שאנחנו אוהבים להיות בו", מספרת שיילי. "כבעלת רקע בעיצוב פנים, היה לי קשה להימנע מעיצוב יתר, אבל היה חשוב לנו ליצור בית נוח שמתאים לנו ושניהנה לגור בו".

הצילומים נלקחו מהאתר A Beautiful Mess.































   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה