יום ראשון, 10 בנובמבר 2019

הלופט של הוליסטר ופורטר בברוקלין.


האחיות הוליסטר ופורטר גרות יחד ומנהלות יחד עסק לעיצוב מהיר של דירות ריקות, שעומדות למכירה. המקצוע שלהן לחוץ ומתיש והן נרגעות בערבים מול סדרות מתח בטלוויזיה.

לפני כארבע עשרה שנה, הן עזבו את קנזס סיטי, עיר הולדתן ונחתו בלופט ברוקלינאי קטן. מאז, כבר הספיקו לצבוע את הקירות בשחור, כחול, לבן ועכשיו בורוד חיוור. הוליסטר מציינת, שהגוון הנוכחי הרגוע גורם לעורן לזהור ו"נחמד להרגיש יפה על רקע הקיר".

הספה העצומה בסלון נרכשה און-ליין באתר מכירות המוני תמורת 600 דולר. שולחן האוכל המהמם הוא בוטצ'ר בלוק מאיקאה, שהולבש על רגלי לוסיט. הוליסטר ציירה עליו דוגמא זוהרת בכחול ("זה נמשך לנצח, אבל לא דורש כישרון גדול"). וגם העתיקה את ציור הזאב הבודד על ארון המטבח וציירה את הציורים המופשטים על הקירות (פורטר: "אנשים פוחדים מאמנות, אבל אנחנו לא מנסות למכור עבודות למוזיאונים. רק רוצות משהו נחמד לתלות על הקירות"). 


המראה העשיר של הלופט מטעה. את רוב הפריטים שנמצאים כאן, האחיות רכשו בפירמות עממיות ותיגברו בקישוטים וצמחים. וממש כמו בדירות שהן מעצבות למחייתן, לא פסלו על הסף גם צמחי משי. פורטר מציינת בגאווה, שהסחלבים המרשימים על שולחן האוכל מזויפים. 

הן נהנות מאד בחלל האקסטרווגנטי שלהן, מארחות בו חברים ועורכות מסיבות. פורטר אומרת, שימשיכו לגור כאן, עד שיזרקו אותן החוצה.

הצילומים נלקחו מכאן.
























 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה