יום שבת, 25 ביולי 2015

חנות ברשת: AFTER ONLINE.


כחובבת עיצוב גלובלי, אני תוהה לפעמים, מדוע אף אחד בארץ הקודש עוד לא הרים את הכפפה ופתח חנות של רהיטים ואיבזורים אתניים שווים. ואני לא מתכוונת למצאי הקיים, שנע בין חנויות זבל עם תוצרת אינדונזית נחותה לבין בוטיקים עילאיים, שמוכרים שרפרפי עץ מגולפים בעלות של משכורת חודשית. חסרות כאן חנויות אמצע, שיציעו סחורת עולם שלישי איכותית במחירים נסבלים. והסחורה הזו לא נמצאת על הכוכב K-452b. היא כאן ועכשיו וצריך רק לייבא אותה.

ועד שזה יקרה, בואו נתנחם במוצרים המקסימים של AFTER ONLINE. מדובר בחנות גלובלית, ששוכנת במלבורן ומציעה מבחר גדול של כלי בית, קישוטים, עבודות אמנות ופריטי לבוש באתר המקוון שלה. רוב הפריטים מיוצרים בעבודת יד ומגיעים מאפריקה, מיעוטם ממכסיקו וממקומות נוספים. כולם יפים ושימושיים בטירוף ומוצעים במחירים הגיוניים. ואם הייתי יכולה, הייתי רוכשת את האינוונטר המלא לדירה הפרטית שלי. אני מאוהבת. 


































2 תגובות:

  1. עבודות הלבד מזכירות את היצירות המקסימות של הילה פוקס מ"ליליפוט". ובכלל, יש פה המון אמנים מוכשרים אבל צריך ללקט את יצירותיהם (ואם קונים ישירות מהם חוסכים את פערי התיווך ואפשר למצוא פריטים במחירים הגיוניים).
    מיכל פלטין - מדייקת בתים.

    השבמחק
  2. מקסים! אהבתי את נעלי הבית והתיק...

    השבמחק