יום שישי, 13 במאי 2011

מנורות קיר מודרניות עם זרוע מסתובבת.


הן לוהטות עכשיו, מנורות הקיר המודרניות עם הזרוע המסתובבת. מי שהגו אותן לראשונה, באמצע המאה שעברה, היו מעצבים צרפתיים חדשניים דוגמת ז'אן פרובה ופייר גואריש, שיצירותיהם חוות כעת קאמבק מסחרר. בניגוד למנורות המצועצעות, עטורות אהילי המשי שהיו אז באופנה, מנורותיהם של המעצבים הצרפתיים הצטיינו בקוים ישרים ובעיצוב מינימליסטי ומופשט. בשנים האחרונות, כשהרטרו חזר בגדול לזירת הדקור, חזרו איתו גם המנורות המסתובבות. הן מככבות כעת בבתים עכשוויים, מתוחכמים ומינימליסטיים, אבל עם מעט השראה, אפשר לשלב אותן גם בחללים שמעוצבים בסגנון הקאונטרי והשאבי שיק.






































4 תגובות:

  1. הי.אני לא ככ מתחברת לזה כי זהן נורא מזכירות לי מנורות משרד ושולחן. מאד לא קל לי לשנות את ההקשר הזה.

    השבמחק
  2. היי ציפי,

    זה ענין של טעם, כמו תמיד. המנורות האלו הן לא מסוג האקססוריז שמדברים לכולם. הן באמת מזכירות מאד מנורות משרדיות, אבל היי: המשרד חדר הביתה! אין לך מושג כמה עיצובים-מושפעי-משרדים אני רואה ברשת ובמגזינים. זה שוס (והכוונה לעיצובים עם ריהוט וינטאייג'י ולא עם זוועות המלמין שמוכרים בהום סנטר ושות').

    שבוע טוב :-).

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד איפו ניתן להשיג מונורות כאלה

    השבמחק
  4. כבר מזמן אני מחפש משהו כזה. איפה ניתן להשיג בארץ?

    השבמחק