יום שבת, 7 במאי 2011

דירה בהאקני.


בריטניה בוחרת לבן. אחרי מתקפת החדרים הקטנים, הצבועים בצבעי חנק, שאחזה בממלכה בתחילת העשור שעבר, הגיע תורם של הבתים הלבנים ומוגדלי החללים. ואת האווריריות הכובשת הזאת תראו כעת, בכל מגזיני העיצוב ואתרי הלוקיישנים המקומיים. וכמה שזה יותר נכון ויפה ורגוע.

הדירה הסופר סטייליסטית הזו, ברובע הלונדוני המבוקש האקני, היא דוגמא אופיינית לטרנד. זה חלל קטן, עם חדר שינה יחיד, אבל הקירות הלבנים עם נגיעות האפור הבהיר מגדילים ופותחים אותו ויזואלית. העיצוב הטרנדי לכשעצמו, מחבר מודרניזם וחיספוס והתוצאה משובחת. זה אחד הבתים החביבים עלי ביותר לאחרונה.

הצילומים נלקחו מאתר הנדל"ן הבריטי olx.






















4 תגובות:

  1. תשמעי, אני לא יודעת.
    מצד אחד - התרשמותי הכללית חיובית מאוד. נראה אחלה. מואר, נקי, יפה.
    מצד שני - יש פה כמה וכמה דברים שקשה לי איתם - קיר העיתונים מעל למיטה(???); החיה המתה שפרושה על הרצפה בסלון :\ וגם הקיר האפור הזה - נראה לי נחמד לשבוע שבועיים, אבל אחר כך זה מוגזם.
    בקיצור - אני לא עוברת לשם, אבל תודה על ההצעה :)
    דנה

    השבמחק
  2. אכן שינוי גדול.האנגלים היו מבחינתי תמיד אוהבי צבע מוטרפים שלא חוששים מכלום.לפעמים זה מאד עושה חשק ההשתוללות הזו, אבל קשה לחיות איתה.כנראה שגם הם הפנימו1 שבוע טוב.

    השבמחק
  3. דנה וציפי,

    תודה על התגובות.

    ציפי, מה שקרה בבריטניה בסוף שנות ה90 ותחילת העשור שעבר בנושא הצבע היה קטסטרוף מוחלט.

    תארי לך בית אנגלי טיפוסי, עם החדרים הזעירים והתקרות הלא ממש גבוהות ועם סלון בצהוב חמניה, חדר שינה בסגול מזעזע ומטבח אדום כדם. תוסיפי לזה טפטים בשלוש דוגמאות ושטיחים פרחוניים.

    אין לך מושג כמה בתים כאלה היו (ועדיין יש) שם...

    השבמחק
  4. chillyadsVery nice why dont you post your classified ads on

    השבמחק