יום רביעי, 25 בינואר 2012

דירה בפאריס.


ברור לי, שהדירה הזו לא תהיה לטעמן של רוב קוראות הבלוג, ובמיוחד של הישראליות שבכן. אבל מה לעשות, אני מכורה לחללים גאוניים כאלה. גאונות היא כמעט תמיד פשוטה להפליא, אך בלתי צפויה להפליא. לרוב, היא גם זולה וגורמת לי לחשוב: היי, איך אני לא עליתי על הרעיון הזה? 

הרעיון המרכזי בדירה הפאריסאית והמשופצת הזו, שגודלה 60 מ"ר הוא שימוש בלוחות OSB (שבבי עץ) תעשייתיים וזולים כארונות מטבח, מדפים וחיפויי קיר. הריהוט מינימליסטי ועכשווי מאד, עם נגיעות בודדות של אתניות (שולחן הקפה הסיני) וסנטימנטליות (הכריות על הספה). שום דבר נוסף. אבל המראה שמתקבל עוצר נשימה (את זו שלי, כמובן) בשלמות האמנותית והפרקטית שלו.























3 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את חדר השינה! אוהבת את השטיח בסלון, את הספה ואת השולחן וגם את מה שתלוי מעל הספה. מיוחד.
    תמי

    השבמחק
  2. איזה כיף, תמי:-)!

    גמני אוהבת אותם...ואת הבית כולו...

    :-).

    השבמחק
  3. אוהבת. מאוד. להפתעתי. כל פריט בנפרד לא ממש הטעם שלי, אבל ביחד יוצא משהו חם ומעניין.
    במיוחד מוצאים חן בעיניי לוחות העץ השבבי. זה באמת רעיון מקורי ומקסים. תודה, שילה.

    השבמחק